سرویس: استان ایلام
کد خبر: 35931
|
08:52 - 1398/01/21
نسخه چاپی

فعال سیاسی اصلاح طلب در گفتگو با ایلام بیدار:

تروریست خواندن سپاه نمایش مضحک تبلیغاتی است

تروریست خواندن سپاه نمایش مضحک تبلیغاتی است
یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: امریکا با تروریست خواندن سپاه پاسداران، بار دیگر حماقت خود را به جهانیان نشان داد.

"جواد شرف خانی"، فعال سیاسی اصلاح طلب در گفتگوایلام بیداردر خصوص تروریست خواندن سپاه پاسداران از سوی امریکا گفت: آمریکا از دیر باز بخاطر مسائل مختلف از جمله حمایت از رژیم غاصب صهیونیستی، با جمهوری اسلامی ایران خصومت داشته و اکنون نیز با تروریست خواندن سپاه پاسداران، بار دیگر حماقت خود را به جهانیان نشان داد.

وی اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نقش آن در مبارزه با گروه های تروریستی از جمله داعش که جملگی دست پرورده آمریکا و ایادی استکبار هستند، در اذهان ماندگار است.

سخنگوی شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان ایلام در ادامه با اشاره به توانمندی های سپاه پاسداران در عرصه های مختلف گفت: رمز موفقیت سپاه که پس از چهار دهه از عمر انقلاب به این جایگاه رسیده، ناشی از مردمی بودن آن بوده و امروز بیش از هر زمان دیگر، با قدرت مردمی خود، بر اوضاع منطقه، اشراف کامل اطلاعاتی و امنیتی داشته و نظام سلطه و استکبار را در منطقه با بحران جدی مواجه کرده است.

عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری با تبریک روز پاسدار نیز گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اساس اصل صد و پنجاه قانون اساسی ، یکی از نیروهای نظامی رسمی است که همراه با ارتش، نیروز انتظامی و سربازان گمنان امام زمان (عج) برای تامین امنیت همه جانبه کشور و منطقه از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند.

شرف خانی در پایان با اشاره به حمایت و دفاع همه گرایش های سیاسی و آحاد ملت ایران از سپاه پاسداران گفت: حرکت مجلس شورای اسلامی که شامل همه گرایشات مختلف سیاسی و محل تضارب آراء با همه اختلاف نظرها می باشد با پوشش نمادین لباس سبز رنگ سپاه، یک حرکت هوشمندانه و ستودنی است.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب