سرویس: استان ایلام
کد خبر: 35925
|
12:00 - 1398/01/20
نسخه چاپی

نماینده مردم ایلام در مجل در گفتگو با ایلام بیدار:

تروریست خواندن سپاه در راستای منافع اسرائیل و عربستان است/ دولت و مجلس با قدرت حامی سپاه هستند

تروریست خواندن سپاه در راستای منافع اسرائیل و عربستان است/ دولت و مجلس با قدرت حامی سپاه هستند
نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: سپاه باعث شده راهبرد آمریکا در منطقه در ارتباط با سوریه، عراق و لبنان با شکست مواجه شود.

"جلال میرزایی"، نماینده مردم ایلام در مجلس در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسیایلام بیداردر خصوص تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط امریکا اظهار کرد: ترامپ نشان داد که در راستای منافع اسرائیل و عربستان حرکت می کند.

وی گفت: این اقدام دولت آمریکا در راستای تضعیف جمهوری اسلامی ایران است و برخی نیز معتقدند در راستای وا داشتن جمهوری اسلامی به مذاکره است، لذا با توجه به تجربه ای که جمهوری اسلامی از عملکرد ترامپ دارد، مذاکره با آمریکا با این روند بسته شده است.

نماینده مردم ایلام افزود: صرف نظر از اینکه این اقدام چه تاثیری بر روابط جمهوری اسلامی ایران با آمریکا دارد، امریکا از تأثیر سپاه پاسداران در منطقه خاورمیانه به خوبی آگاه است.

میرزایی بیان کرد: ترامپ در راستای منافع رژیم صهیونیستی هیچ حد و مرزی نمی شناسد و قوانین و مقررات بین المللی نیز برای وی اهمیتی ندارد.

وی ادامه داد: آنچه ترامپ انجام داد متمرکز بر سیاست منطقه ای جمهوری اسلامی است و اینکه سپاه باعث شده راهبرد آمریکا در منطقه در ارتباط با سوریه، عراق و لبنان با شکست مواجه شود.

نماینده مردم ایلام در مجلس با بیان اینکه دولت و مجلس با قدرت حامی سپاه هستند، تصریح کرد: بنده خیلی خوش بین هستم که این اقدام ترامپ در داخل کشور باعث می شود که سپاه، دولت و مجلس بیشتر به هم نزدیک شوند و حتی با قدرت حامی سپاه هستند و همکاری تنگاتنگی برای حل مشکلات اقتصادی و حل بحران های طبیعی داشته باشند.

میرزایی تأکید کرد: در این شرایط نیاز داریم همه ظرفیت هایمان را بکار بگیریم تا با ارائه خدمات و حل بخشی از مشکلات، معیشت مردم فراهم شود.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب