سرویس: استان ایلام
کد خبر: 35924
|
09:27 - 1398/01/20
نسخه چاپی

استاندار ایلام در گفتگو با ایلام بیدار:

تروریست خواندن سپاه تروریست خواندن ملت ایران است/ بیش از پیش در کنار سپاه خواهیم بود

تروریست خواندن سپاه تروریست خواندن ملت ایران است/ بیش از پیش در کنار سپاه خواهیم بود
استاندار ایلام گفت: تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توهین آشکار به دخالت در امورات یک کشور است.
"قاسم سلیمانی"، استاندار ایلام در گفتگو با خبرنگار سیاسیایلام بیداردر خصوص تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط امریکا اظهار کرد: خیلی عجیب است که نهاد رسمی کشور که در دل قانون اساسی جای دارد و مردم عضوی از آن هستند توسط آمریکا تحریم می‌شود و جالب‌تر اینکه آن را تروریست می خوانند.
وی گفت: در واقع با تروریست خطاب کردن سپاه همه مردمو ملت ایران تروریست خطاب شده اند.
نماینده عالی دولت در استان افزود: تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توهین آشکار به دخالت در امورات یک کشور است.
سلیمانی ادامه داد: همه مردم جزئی از سپاه بسیج هستند و به کوری دشمنان نظام و انقلاب به خصوص آمریکا ما بیش از پیش در کنار سپاه خواهیم بود.
استاندار ایلام بیان کرد: آمریکا خود یک جنایتکار و تروریست است، در کجای دنیا یک هواپیمای مسافربری را هدف قرار می‌دهند به جز دولت تروریسم آمریکا.
وی اضافه کرد: سپاه یعنی ملت ایران، نظام و قانون اساسی و در این راستا دست از حمایت از سپاه پاسداران بر نمی داریم، همه ما با تمام توان در کنار سپاه خواهیم بود و با قدرت توان مضاعف راه خود را ادامه خواهیم داد. سلیمانی یادآوری کرد: همکاری ها با سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام نیز بیش از پیش خواهد شد گرچه این روند در وضعیت کنونی نیز عالی است و در سیل اخیر نیز اقدامات مشترک خوبی به انجام رسید.
 
انتهای پیام/س
 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد