سرویس: استان ایلام
کد خبر: 35922
|
09:04 - 1398/01/20
نسخه چاپی

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد کشور:

پرداخت ۳ ماه مستمری به مددجویان سیل‌زده

پرداخت ۳ ماه مستمری به مددجویان سیل‌زده
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد کشور، گفت: ۳ ماه حقوق برای خانواده‌های تحت پوشش سیل‌زده بین ۵۰۰ هزار تا یک و نیم میلیون به‌صورت مستمری در نظر گرفته‌شده است که به‌حساب آن‌ها واریز شد.

به گزارشايلام بيدار، "قاسم سلیمانی"، استاندار ایلام در دیدار فاطمه رهبر، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد کشور ضمن تقدیر از خدمات کمیته امداد در استان، کمک‌های این نهاد را روحیه‌بخش خواند و گفت: کمیته امداد در سیل اخیر پای‌کار بوده و رئیس این نهاد جزو اولین افرادی بود که ابراز همدردی نمود و ما از این بابت تشکر می‌کنیم.

وی با اعلام این مطلب که عملکرد کمیته امداد در کمک به افراد کم‌بضاعت و کم‌درآمد جامعه قابل‌تقدیر است، اضافه کرد: البته کار این نهاد تأثیرگذار به اینجا ختم نمی‌شود بلکه هرجایی که نیاز به کار انسانی باشد با تمام توان حضور می‌یابد.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد کشور نیز در این دیدار از اهتمام این نهاد برای کمک به سیل‌زدگان کشور و استان خبر داد و گفت؛ در استان ایلام نیز برای سیل‌زدگان ضمن اعطای وام اشتغال برای هر خانوار تحت پوشش، بسته‌های حمایتی به مبلغ 150 هزارتومانی به سیل‌زده‌های تحت پوشش کمک شده است.

فاطمه رهبر، در ادامه گفت؛ 3 ماه حقوق برای خانواده‌های تحت پوشش سیل‌زده بین 500 هزار تا یک و نیم میلیون به‌صورت مستمری در نظر گرفته‌شده است که به‌حساب آن‌ها واریز شد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد