سرویس: استان ایلام
کد خبر: 35912
|
11:35 - 1398/01/19
نسخه چاپی

سردار حاجی زاده:

پل جدید گاومیشان احداث می شود

پل جدید گاومیشان احداث می شود
فرمانده هوا‌فضای سپاه گفت: ‌پل اصلی «‌گاومیشان» در ‌تفاهم‌نامه‌ای با وزارت راه و شهرسازی و حضور قرارگاه خاتم، در مکانی جدید با طول دهانه ‌۶۰ متر احداث می‌شود.

به گزارشايلام بيدار،سردار امیرعلی حاجی‌زاده‌ صبح امروز به همراه سعید محمد فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء سپاه وارد ایلام شدند، اظهار داشت: در سفر هفته گذشته به ایلام و حضور میدانی در مناطق سیل‌زده برآن شدیم که نسبت به احداث پل‌های ارتباطی بخش ماژین و پل «‌گاومیشان» دره‌شهر اقدام کنیم.

فرمانده هوافضای سپاه پاسداران گفت: برای انجام این مهم و قول داده شده در نخستین اقدام، ظرف 48 ساعت پل ارتباطی ماژین نصب و مورد استفاده و تردد سیل‌زدگان «ماژین» قرار گرفت‌.

سردار حاجی‌زاده ‌افزود: برای نصب پل اصلی «‌گاومیشان» با تفاهم‌نامه با وزارت راه و شهرسازی و حضور قرارگاه خاتم قرار بر آن است که در بالاتر از جایگاه قبلی که طول دهانه بیش از 120 متر بود‌، در جایگاه جدید که طول دهانه به 60 متر می‌رسد پل نصب و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی گفت: سفر امروز به استان ایلام، حضور مجدد در میان سیل‌زدگان، نظارت و برآورد اقدامات انجام شده و همچنین آغاز به کار نصب پل«گاومیشان» است که در صورت نصب این پل امکان ارتباط استان ایلام با لرستان مجدد برقرار می‌شود.

 

منبع:تسنیم

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب