سرویس: سیاسی
کد خبر: 35908
|
10:49 - 1398/01/19
نسخه چاپی

سردار غیب پرور:

جریان ضد انقلاب می‌خواهد مردم را مقابل سپاه و بسیج قرار دهد

جریان ضد انقلاب می‌خواهد مردم را مقابل سپاه و بسیج قرار دهد
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در جریان سیل اخیر رسانه های ضد انقلاب با تبلیغات ناجوانمردانه می خواهند مردم را مقابل سپاه و بسیج قرار دهند و این آرزوی فانی را به گور خواهند برد.

به گزارشايلام بيدار به نقل از رهیاب،سردار غلامحسین غیب پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز با حضور در مناطق سیل زده استان خوزستان با فرمانده ناحیه سپاه دشت آزادگان دیدار کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج گفت: بسیج و سپاه در شرایط سخت سیل در کنار مردم بوده و تمام امکانات خود را برای کمک به مردم و رفع آلام سیل‌زدگان به کار گرفته اند.

سردار غیب پرور خطاب به فرمانده ناحیه سپاه دشت آزادگان، گفت: علاوه بر کمک های مردمی شهر تهران، کمک های مردم نوع دوست و ولایت مدار سایر استان ها در اسرع وقت به دست هموطنان عزیز خواهیم رساند و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

رییس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: در جریان سیل اخیر رسانه های ضد انقلاب با تبلیغات ناجوانمردانه می خواهند مردم را مقابل سپاه و بسیج قرار دهند و این آرزوی فانی را به گور خواهند برد.

سردار غیب پرور با بیان اینکه هیچ کس نمی تواند در مقابل مردم قرار بگیرد، افزود: با اعتماد به معتمدین و شیوخ مناطق سیل زده و همچنین توجیه و آگاه سازی مردم سیل زده؛ تودهنی محکمی به رسانه های ضد انقلاب خواهیم زد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد