سرویس: استان ایلام
کد خبر: 35898
|
08:36 - 1398/01/18
نسخه چاپی

طی بیانیه ای اعلام شد؛

اعلام آمادگی دانشجویان بسیجی ایلام برای کمک به مناطق سیل زده

اعلام آمادگی دانشجویان بسیجی ایلام برای کمک به مناطق سیل زده
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور استان ایلام آمادگی خود را جهت کمک به حل مسائل و مشکلات و بحران های کشور اعلام می دارد.

به گزارشايلام بيدار، بسيج دانشجويي دانشگاه پيام نور استان ايلام با توجه به سخنان مقام معظم رهبري(مدظله العالي) مبني بر اين كه دانشجوي بسيجي بايد مطالبه گر و مؤذن مشكلات جامعه و در صورت نياز باید آتش به اختيار باشد بيانيه اي منتشر كرده است که بخشی از آن در زیر آمده است:

شروع سال جدید برای عده ای از هموطنان ما همراه بود با سیل و زیر آب رفتن خانه و زندگیشان و هنوز چند روزی از این اتفاق نگذشته بود که سیل در شیراز جان تعدادی از مسافران نوروزی را گرفت، وضع مردم و جای خالی استاندار گلستان و ستاد بحران شل و روند کند رسیدگی به اوضاع سیل زدگان به گونه ای بود که فرمانده کل قوا دستور رسیدگی و اعزام نیروهای مسلح به مناطق آسيب دیده برای کمک به مردم را دادند .مردم نیز مثل سابق که در تمامی بحران ها و مشکلات حضور فعال و موثر دارند  شروع به جمع آوري کمک کردند.

و اما دولت ! رییس جمهور محترم جناب اقای روحانی پس از گذشت نه روز، سفر قشم خود را نیمه کاره رها کردند و برای رسیدگی و بازدید از مناطق اسیب دیده به گرگان سفر کردند.
و در نطقی با تخریب جاده و راه آهن جهت پایین رفت سطح آب مخالفت و آن را بی فايده قلم داد کردند، جواب ایشان را باید از سخنان خودشان داد مسؤلين در مشکلات است که عیارشان مشخص میشود.
مسؤلين منتخب دولت شما اگر تخصص و تعهد داشتند با ایجاد سیل بند و کنترل آب و عدم تبدیل مسیل رود به بلوار و اشتباهات دیگر .. با عیار نداشته شان اینگونه دولت را بی آبرو نمی کردند.
موضوعی که باید دقت شود طبیعی و غیر قابل پیشگیری بودن بلایای طبیعی همانند بارش بی سابقه باران و سیل است اما از جانب مدیریت ضعیف و به گونه ای بی خیالی در هشدار و جدی گرفتن وضع جوی و سریز کردن سد ها، انتقادات به حقی به مسؤلين وارد است.

چرا حتما باید اتفاق ناگواری رخ دهد و تمام مسولین آماده باش شوند و مدام به مردم هشدار داده شود؟جای اینکه وظیفه مردم را به آنها گوش زد کنید؛ کمی وظایف خودتان را مرور کنید.
خانواده های زیادی سرمایه و دام و وسایل زندگیشان را از دست دادند، این مردم به کمک نیاز دارند، تا به امروز هر کار و فرار از مسولییتی بوده است رسیدگی به آن بماند برای بعد، اما الان وظیفه شما درکنار مردم بودن است، حل مشکلات آنهاست، امید دادن به آنها با کار جهادی تان است،مردم مدیرانی جوان، انقلابی، متخصص و متعهد میخواهند که مرهمی بر مشکلاتشان باشند.

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور استان ایلام ضمن ابراز همدردی باخانواده قربانیان سیلاب های اخیر درکشور، همواره آمادگی خود را جهت کمک به حل مسائل و مشکلات و بحران های کشور اعلام می دارد.

به قول شهید بیضایی برای ما انقلاب تهران، شلمچه و دمشق فرقی ندارد، هرجا حرف انقلاب اسلامی است، ما هستیم، درکنار مردم هستیم و تا حل شدن مشکلات آنها دست از تلاش و مطالبه برنخواهیم داشت.

ایلام رصد
 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد