سرویس: استان ایلام
کد خبر: 35863
|
18:57 - 1398/01/10
نسخه چاپی

در ایلام؛

مراسم بزرگداشت یوم الله 12 فروردین برگزار می شود

مراسم بزرگداشت یوم الله 12 فروردین برگزار می شود
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام از برگزاری مراسم تکریم و بزرگداشت چهلمین سالگرد تثبیت نظام اسلامی در یوم الله 12 فروردین 1398 در ایلام خبر داد.

به گزارشايلام بيدار، حجت الاسلام "علی چراغی پور"، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام با اعلام این خبر گفت: در ادامه فعالیت ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مراسم بزرگداشت یوم الله 12 فروردین عصر فردا یکشنبه 11 فروردین در ایلام برگزار می شود.

وی ادامه داد: این مراسم در محل حسینیه اهل بیت (ع) شهر ایلام واقع در خیابان خرمهشر برگزار خواهدشد.
وی با بیان اینکه در روز 12 فروردین ماه سال 58 و با رأی حداکثری مردم به جمهوری اسلامی پایه‌های این نظام مقدس مستحکم شد افزود: بی تردید هیچ رفراندومی در این سطح با این گستردگی و اهمیت در کشور اتفاق نیفتاده و ملت آگاه و فهیم ایران اسلامی در 12 فروردین 1358 با رأی قاطع و حداکثری خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مهر تأیید زدند و آن را در تاریخ ثبت و ضبط کردند.
چراغی پور با اشاره به تقارن یوم الله 12 فروردین سال جاری با سالروز شهادت امام موسی کاظم (علیه السلام) تأکید کرد: در سال جاری به دلیل تقارن این روز با ایام شهادت امام موسی ابن جعفر (علیه السلام)، مراسم یوم الله 12 فروردین به صورت توأمان با بیان مناقب و فضائل باب الحوائج الی الله، حضرت امام موسی ابن جعفر (علیه السلام) و تبیین اهمیت یوم الله 12 فروردین و دستاوردهای نظام مقدس اسلامی جنبه تبینی خواهد داشت.
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام بزرگداشت یوم الله 12 فروردین را حسن ختام ویژه برنامه های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و از عموم مردم برای شرکت در این مراسم دعوت به عمل آورد. 

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد