سرویس: اقتصادی
کد خبر: 35858
|
07:20 - 1398/01/17
نسخه چاپی

نماینده مردم ایلام در گفتگو با ایلام بیدار:

برنامه ها و قوانین باید متمرکز بر رونق تولید باشد

برنامه ها و قوانین باید متمرکز بر رونق تولید باشد
نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر رونق تولید ملی، تمام نگاهها بایستی متمرکز در تولید داخل و رونق و توسعه تولید باشد.

"سلام امینی"، نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی در گفتگو باایلام بیدار، با اشاره به شعار سال مطرح شده از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: در سال 98 باید بیشتر به دنبال این باشیم که به خودباوری برسیم و اراده و نگاهمان را معطوف به داخل کشور کنیم.

وی اظهار کرد: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر رونق تولید ملی، تمام نگاهها بایستی متمرکز در تولید داخل و رونق و توسعه تولید باشد.

امینی افزود: اتکا به داخل کشور با توجه به تحریم های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی ایران، می تواند کمک بزرگی به کشور نماید. نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: امکانات، تسهیلات و پشتیبانی از تولید داخل هم از نظر مادی و هم معنوی باعث می شود که تولیدکنندگان روحیه بهتر و مضاعف تری داشته و در این راستا گام بردارند.

وی یادآور شد: با توجه به شعار سال و تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر رونق تولید ملی، اگر تولیدکننده مورد بی مهری یا کم لطفی قرارگرفته، امیدواریم این مشکلات و موانع سر راه تولید برطرف شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: ساختار سیاست گذاری کلان کشور مخصوصا با شعار رونق تولید، به سمت و سوی حمایت از تولیدکننده می رود.

امینی با اشاره به اختیار دستگاههای مرتبط برای تولید گفت: دستگاههایی مرتبط با تولید و مامور برای صدور مجوز هستند که یک سری تسهیلات در اختیار تولیدکننده قرار می دهند. دستگاههای مرتبط با تولید اجازه هایی دارند که در قالب یک چارچوب کمک کنند تا یک کار تولیدی شکل بگیرد.

نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بستر برای تولید فراهم است اما ممکن است بی اطلاعی یا کم اطلاعی تولیدکنندگان مشکلاتی را ایجاد کند.

وی تاکید کرد: با فرهنگ سازی از طریق دستگاههای مختلف بویژه صداوسیما، رسانه های جمعی و نهادهای مختلف اطلاع رسانی بیشتری صورت گیرد و تولیدکنندگان از حقوق خود آگاه شده و بیشتر امیدوار شوند.

امینی با اشاره به مشکلات سر راه تولید در کشور گفت: خلأ قانونی برای تولید در کشور نداریم اما ممکن است مشکل های آئین نامه ای داشته باشیم، اگر در بحث تولیدات، وزارتخانه های مربوطه احساس کنند که قانونی نیاز است تا مجلس تصویب کند، پیشنهاد دهند و در مجلس بررسی و مصوب خواهد شد.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حمایت از تولید داخل گفت: هر قانون و مصوبه ای که از تولید حمایت کند حامی آن هستیم. وی در پایان گفت: هر آنچه که به تولید کمک می کند، ما بعنوان انسانی که متعلق به این آب و خاک هستیم موظفیم از آن حمایت کنیم و به تولید داخل کمک نماییم.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد