سرویس: استان ایلام
کد خبر: 35855
|
01:05 - 1398/01/08
نسخه چاپی

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام عنوان کرد؛

یادمان‌های عملیاتی ایلام پذیرای زائران راهیان نور

یادمان‌های عملیاتی ایلام پذیرای زائران راهیان نور
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: یادمان‌های دفاع مقدس استان ایلام همچنان میزبان کاروان راهیان نور است.

به گزارشايلام بيدار، سرهنگ پاسدار "جمال شاکرمی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام با اشاره به وضعیت این روزهای یادمان های عملیاتی استان ایلام گفت: یادمان‌های دفاع مقدس استان ایلام همچنان میزبان کاروان راهیان نور است.

وی تصریح کرد: یادمان شرهانی در دهلران میزبان دلدادگانی است که برای تداعی خاطرات دوران دفاع مقدس این منطقه را برای ایام نوروز انتخاب کرده اند.

وی افزود: آنچه که بسیار مهم است اخیراً جلسه‌ای با استاندار استان داشتیم که برای سال ۹۸ اتفاقات بسیار خوبی در حوزه زیرساخت‌های مناطق عملیاتی استان خواهد افتاد.

شاکرمی تصریح کرد: از این روزهای اول سال جاده قلاویزان با همت مسئولان آسفالت شده و مسیر چهار کیلومتری جاده پایانه تا قلاویزان نیز در آینده نزدیک آسفالت می‌شود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام عنوان کرد: همچنین ساخت حسینیه‌های شرهانی و قلاویزان در دستور کار قرار داده شد، همچنین ساخت جاده شرهانی به سمت خوزستان تا محل اصلی یادمان امسال در دستور کار قرار خواهد گرفت، بلافاصله بعد از ایام تعطیلات نوروز با هیئتی معاون عمرانی استاندار از نزدیک از این یادمان بررسی انجام گیرد.

وی گفت: تمام امکانات برای پذیرایی از کاروان‌های راهیان نور در استان ایلام فراهم شده است.

شاکرمی اظهار داشت: آمادگی لازم برای اسکان کاروان‌های راهیان نور در دهلران، مهران، قرارگاه امیرالمومنین (ع) و در اردوگاه سیدالشهدا (ع) ایلام وجود دارد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب