سرویس: استان ایلام
کد خبر: 35812
|
20:42 - 1398/01/03
نسخه چاپی

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان خبرداد/

بازدید بیش از 300 هزار نفر از مناطق عملیاتی استان ایلام

بازدید بیش از 300 هزار نفر از مناطق عملیاتی استان ایلام
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان از بازدید بیش از 300 هزار نفر از مناطق عملیاتی استان ایلام خبر داد.

به گزارشايلام بيدار به نقل از نسیم دهلران،سرهنگ پاسدار "جمال شاکرمی" فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به بازدید کاروان های راهیان نور از مناطق عملیاتی استان، اظهار کرد: امسال هم مثل سالیان قبل از سراسر کشور و بعضاً مسلمانان دیگر کشورها به مناطق عملیات استان ایلام بازدید می کنند.

 
وی با اشاره به زیبایی های یادمان شرهانی، بیان نمود: اینجا محل پرواز کبوتران خونین رنگی است که عاشقانه پر کشیدند و زیبایی هایی را برای همیشه تاریخ به معرض نمایش عالمیان گذاشتند.
 
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام به عملیات محرم سال 61 در شرهانی اشاره نمود و ابراز کرد: در جغرافیای ایلام محرمی خلق شد که حاصل آن مستندی از حادثه عاشورا می باشد.
 
وی عنوان کرد: خوشبختانه امسال در بحث راهیان نور با افزایش مواجه شدیم که ان شاءالله این حرکت روبه رشد در سال های آینده بیشتر شود.
 
سرهنگ شاکرمی گفت: بیش از 300 هزار نفر از ابتدای سال 97 تا امروز از مناطق عملیاتی استان بازدید کرده اند.
 
وی تصریح نمود: سال گذشته در یادمان هایی که امکانات شب مانی دارند،سپاه استان بیش از 220 هزار نفر را اسکان داد و در این خصوص آمادگی کاملی وجود دارد.
 
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ضمن قدردانی از استاندار ایلام ، به ترمیم جاده های برخی مناطق عملیاتی در سال جاری اشاره و اظهار کرد: قرار است در آینده نزدیک عملیات ساخت جاده قلاویزان آغاز و همچنین قرار است پروژه ترمیم جاده شرهانی از ابتدای جاده اندیمشک به دهلران تا محل یادمان در دستور کار قرار بگیرد.
 
سرهنگ شاکرمی به اضافه شدن یادمان های دیگر به استان ایلام اشاره نمود و ابراز داشت: امسال امنیت یادمان های والفجریک و شهید باقری بر عهده سپاه استان ایلام می باشد که خوشبختانه در این مناطق امنیت صددرصدی وجود دارد و از صدا و سیمای استان انتظار داریم تا از این مناطق نیز گزارش تهیه نمایند.
 
انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد