سرویس: استان ایلام
کد خبر: 35809
|
20:32 - 1398/01/03
نسخه چاپی

تردد 123 هزار خودرو در مهران و دره شهر

تردد 123 هزار خودرو در مهران و دره شهر
فرمانده پلیس راه ایلام گفت: 123 هزار تردد از 25 اسفند تا دیروز در محورهای ایلام – صالح آباد – مهران و ایلام – بدره – دره شهر با بیشترین بار ترافیکی ثبت شده است.

به گزارشايلام بيدار،سرهنگ رضا همتی زاده در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: بیشترین فراوانی تردد متعلق به این محورها است که در تاریخ های 23 اسفند و یک فروردین عمده ترین حرکت خودرویی در این محورها ثبت شد.

وی افزود: به طوریکه در یک روز تردد 14 الی 15 هزار ماشین در مسیر ایلام – مهران و هشت هزار تردد در محور ایلام – دره شهر در یک روز ثبت شده است.
همتی زاده گفت: هنگام پیک ترافیک در ساعاتی از صبح و عصر و در مقاطعی از مسیر عبور و مرور خودروها یک طرفه می شود.
وی یادآور شد: تردد خودروها با دروبین های ثابت و سیار مستقر در مرکز پلیس راه و جاده های برون شهری و نیز پلیس گشت نامحسوس کنترل می شود.
وی افزود: ماشین رانندگانی که حداقل 2 رفتار حادثه داشته باشند، توقیف و به مدت 72 ساعت به پارکینگ پلیس منتقل و از ادامه سفر آن ماشین به مدت یاد شده جلوگیری به عمل می آید. 
همتی زاده اظهار داشت: همزمان با آغاز طرح های ویژه نوروزی پلیس راه استان ایلام از 25 اسفند تاکنون سوانح رانندگی منجر به جراحت یا خسارت متعددی گزاش شده یک یک فقره از این تصادف ها در مسیر دره شهر منجر به فوت شد.
همتی در مورد تست اعتیاد و روانگردان رانندگان تاکید کرد: تاکنون 60 مورد تست اعتیاد از رانندگان دارای حرکات نامتعادل و حادثه ساز مثبت بوده و از ادامه حرکت این اشخاص جلوگیری به عمل آمده است.

 

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب