سرویس: استان ایلام
کد خبر: 35806
|
15:22 - 1398/01/02
نسخه چاپی

امام جمعه موقت مهران:

رونق تولید نسخه شفا بخش اقتصاد کشور است

رونق تولید نسخه شفا بخش اقتصاد کشور است
امام جمعه موقت مهران گفت: شعار امسال که توسط رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به نام رونق تولید نامگذاری شد در واقع همان جهاد اقتصادی است.

به گزارشايلام بيدار،حجت الاسلام فائز حسینی منش امام جمعه موقت مهران در خطبه های این هفته با اشاره به نامگذاری امسال به نام رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری گفت: حضرت آقا سالهاست که به مساله اقتصادی و اقتصاد مقاومتی اشاره دارد اما متاسفانه به دلیل کوتاهی مسئولان این امر کامل اجرا نشده است.

وی افزود: رونق تولید نسخه شفا بخش اقتصاد کشور است که توسط مقام معظم رهبری بیان شده و نیاز است تا مسئولان با جدیت بیشتر به این مهم بپردازند.

خطیب موقت نماز جمعه مهران تصریح کرد: نباید منتظر کمک کشورهای غربی و استعماری بود بلکه باید با رونق تولید در مقابل هجمه دشمنان ایستاد و چرخ اقتصادی مملکت را با تولیدات بومی بچرخانیم.

حجت الاسلام حسینی منش رونق کشاورزی و دامداری را در جهت عمل به شعار امسال رهبر موثر دانست و گفت: زمینهایی که در دست دولت هستند بین کشاورزان تقسیم شوند تا در زمینه تولیدات محصولات زراعی و کاهش قیمتها به جاهای دیگر وابسته نباشیم.

وی اضافه کرد: اقتصاد استان ایلام و شهرستان مهران بر پایه دامداری و کشاورزی استوار است لذا می طلبد برای تحقق شعار امسال همه مسئولان تلاش کنند و با آبد کردن زمینهای کشاورزی و توجه به دامداران از این پتانسیل موجود به خوبی در جهت رونق اقتصادی کشور بهره گرفت.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب