سرویس: استان ایلام
کد خبر: 35743
|
08:13 - 1397/12/23
نسخه چاپی

حکم جالب قاضی آبدانانی برای محکومین

حکم جالب قاضی آبدانانی برای محکومین
قاضی دادگستری شهرستان آبدانان برخی از مجرمان را به پرداخت جزای نقدی بجای واریز به خزانه دولت به حساب مشارکتهای این اداره برای کمک به مددجویان و توانخواهان محکوم می کند.

به گزارشايلام بيدار، "کامران رومیانی"، قاضی دادگستری شهرستان آبدانان برخی از مجرمان شهرستان را به پرداخت جزای نقدی بجای واریز به خزانه دولت به حساب مشارکتهای این اداره برای کمک به مددجویان و توانخواهان محکوم می کند.

"محمد صبوری"رئیس اداره بهزیستی شهرستان آبدانان نیز از اقدام قاضی این شهرستان در صورت احکام جایگزین حبس در جهت خدمات دهی به نیازمندان این شهرستان تقدیر کرد.
وی افزود: تاکنون در 2مرحله اجرای حکم این قاضی مبالغی به حساب مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی از سوی مجرمان واریز شده که برای خدمات دهی به نیازمندان هزینه خواهد شد.
صبوری با تقدیر از اقدام ارزشمند این قاضی خواستار توسعه این نگرش شد و گفت: بی شک حکم این قاضی موجب تشویق بیشتر افراد برای حمایت از مددجویان زیر پوشش خواهد شد.
به گفته رئیس اداره بهزیستی شهرستان آبدانان، با توجه به محدودیت های دولتی این سازمان به همراهی و مشارکت گسترده مردم برای خدمات رسانی مطلوب به جامعه هدف نیاز دارد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب