سرویس: استان ایلام
کد خبر: 35715
|
07:15 - 1397/12/22
نسخه چاپی

امام جمعه مهران خبر داد؛

اقامه آخرین نماز جمعه سال 97 مهران در قلاویزان

اقامه آخرین نماز جمعه سال 97 مهران در قلاویزان
امام جمعه مهران از اقامه آخرین نماز جمعه سال 97 این شهرستان در محل یادمان ایثار و شهادت قلاویزان خبر داد.

به گزارشايلام بيدار،حجت الاسلام سید "عبدالله امینی"، امام جمعه مهران در نشست شورای فرهنگ عمومی این شهرستان که در یادمان قلاویزان برگزار شد، اظهار کرد: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس آخرین نماز جمعه سال 97  که مصادف با روز شهدا نیز می باشد در محل زیارتگاه ایثار قلاویزان از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس برپا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای برپایی این مراسم اندیشیده شده است، گفت: سرویس‌های ایاب و ذهاب ادارات دولتی، شهرداری و سایر نهادها رأس ساعت 11 صبح روز جمعه، روز 24 اسفندماه در محل میدان امام خمینی(ره) شهر مهران آماده انتقال نمازگزاران به این منطقه هستند.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان مهران اضافه کرد: مراسم آخرین نماز جمعه سال 97 راس ساعت 12 ظهر با اجرای بیان خاطره توسط یکی از فرماندهان دفاع مقدس آغاز می شود.

وی افزود: برپایی آخرین نماز جمعه سال 97 در آوردگاه‌های دفاع مقدس عهد و پیمانی دوباره با آرمان‌های شهداست و از این رو باید تمهیدات لازم توسط ادارات صورت گیرد.

امام جمعه مهران تاکید کرد: مهران کربلای ایران است و باید پاسداشت خون شهدا به عنوان یک فرهنگ در جامعه تبدیل شود.

جاسمی معاون فرماندار مهران نیز در این نشست گفت: نشست های هماهنگی برگزاری این آیین ها همکاری فرمانداری و مدیران دستگاه های مرتبط برگزار شده است.

سرهنگ پاسدار روح الله جاویدان فرمانده سپاه ناحیه مهران نیز گفتت: همه مدیون خون شهدا هستیم و میعادگاه شهدا بهترین بستر فرهنگی برای ترویج فرهنگ اسلامی است چرا که شهدای گرانقدر برای به ثمر نشاندن نخل نظام مقدس اسلامی از همه چیز خود گذشتند

وی از ادارات شهرستان خواست تا همکاری لازم در برپایی این مراسم پرشکوه و معنوی داشته باشند و بنیاد شهید نسبت به تعویض برخی از تمثالهای شهدا که نیاز به تعمیر دارند اقدام نماید.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب