سرویس: استان ایلام
کد خبر: 35706
|
12:57 - 1397/12/18
نسخه چاپی

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام:

دانش آموزان باید با دستاوردهای انقلاب آشنا شوند

دانش آموزان باید با دستاوردهای انقلاب آشنا شوند
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: دانش آموزان باید با دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی آشنا شوند.

به گزارشايلام بيدار، سرهنگ پاسدار "جمال شاکرمی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام نیز در آیین اختتامیه هفتمین دوره نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب که با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در محل سالن امور تربیتی اداره کل آموزش‌وپرورش استان برگزار شد، گفت: شور نوجوانی می‌تواند بهترین وسیله برای به فعل درآوردن شعور انقلابی باشد که رسیدن به این امر مهم جز با ازخودگذشتگی و ترویج آرمان‌های انقلاب اسلامی ممکن نیست.

وی اظهار کرد: بحمدالله ما امروز شاهد چنین شور و شعوری هستیم و انتظار می‌رود که جوانان و به‌ویژه دانش آموزان با برنامه‌های مناسب و نمایشگاه‌های مختلف بیش از گذشته با دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی آشنا شوند.

"اسفندیار رستم زاد"، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع دانش آموزان عضو انجمن اسلامی مدارس، گفت: برپایی چنین نمایشگاه‌هایی منجر به افزایش اطلاعات و بصیرت افزایی دانش آموزان می‌شود.

وی، تصریح کرد: وجود انجمن‌های اسلامی مدارس از ظرفیت‌های مهمی در سطح مدارس است که می‌تواند یار و همراه همکاران پرورشی و آموزشی مدرسه باشد.

"محمدرضا شرف بیانی"، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، در این مراسم، اظهار کرد: برپایی نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب در راستای ترویج ارزش‌ها، خصوصاً ارزش‌های انقلاب اسلامی نقش مهمی دارند.

وی، ابراز کرد: دانش آموزان برگزارکننده نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب را حافظ آرمان‌های اسلام و شهیدان عنوان کرد و بر تبیین و نهادینه کردن هر چه بیشتر دستاوردهای انقلاب اسلامی در بین دانش آموزان تأکید کرد.

«روح‌الله پارسی» مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان ایلام در این مراسم، اظهار کرد: نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب، یکی از بهترین روش‌ها و ابزارها برای معرفی توانمندی‌های انقلاب اسلامی و به نمایش درآوردن کارنامه سیاه پهلوی برای نسل جوان امروز است.

وی، تصریح کرد: وجود راویان دانش‌آموزی در این نمایشگاه‌ها یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌های به وجود آمده در این نمایشگاه‌ها است. چراکه دانش آموزان با ارائه مطالب و تشریح وقایع، کمک شایانی به آگاهی بخشی هم‌سالان خود می‌کنند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب