سرویس: استان ایلام
کد خبر: 35676
|
11:24 - 1397/12/15
نسخه چاپی

اعزام کاروان های دانشجویی از مزار شهدای ایلام؛

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام: راهیان نور در خنثی سازی تهاجم فرهنگی دشمنان مؤثر است

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام: راهیان نور در خنثی سازی تهاجم فرهنگی دشمنان مؤثر است
مراسم بدرقه امسال کاروان های راهیان نور دانشجویی به منظور تبرک بیشتر و برای اولین بار از کنار مزار گمنام شهدای شهر ایلام برگزار شد.

به گزارشايلام بيدار ، سرهنگ پاسدار "جمال شاکرمی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام صبح امروز؛ 15 اسفندماه در مراسم بدرقه اولین کاروان های راهیان نور دانشجویی به مناطق عملیاتی جنوب در محل گلزار شهدای گمنام شهر ایلام اظهار کرد: اعزام و مراسم بدرقه امسال کاروان های راهیان نور دانشجویی به منظور تبرک بیشتر از کنار مزار گمنام شهدای شهر ایلام و به صورت منسجم به منظور ایجاد وحدت هر چه بیشتر برگزار می شود.

وی گفت: در پیک راهیان نور دانشجویی برای مناطق جنوب و داخل استان پیش بینی شده تا دو هزار نفر از این یادمان های دفاع مقدس بازدید کنند.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام افزود: بلافاصله اعزام کاروان های راهیان نور محلات شروع خواهد شد و در دوره زمانی محلات تا 15 فروردین ماه معمولا محلات مختلف سازماندهی می شوند.

شاکرمی ادامه داد: در مجموع و امسال پیش بینی ما بر این است که بیش از 300 هزار نفر از از اقصی نقاط کشور از یادمان های استان ایلام بازدید کنند.

وی بیان کرد: در حوزه دانش آموزی، دانشجویی، محلات و سایر اقشار مصمم هستیم که جمع زیادی را به مناطق نور اعزام کنیم.

فرمانده سپاه استان ایلام گفت: اعزام کاروان راهیان نور و اهمیت آن به‌ ویژه برای دانشجویان جزء الزامات فرهنگی می باشد چرا که آن‌ها را با فرهنگ دفاع مقدس و شهدا بیشتر آشنا می‌کند. 

شاکرمی در اشاره با اهمیت اردوهای راهیان نور نیز گفت: یکی از تاثیرگذارترین برنامه تربیتی در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان همین اردوهای راهیان نور است.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام تصریح کرد: در طول بيش از دو دهه از پايان جنگ كاروان هاي راهيان نور به يك از منابع عظيم توليد معنويت، بازشناسي هويت اسلامي - انقلابي  و فرصتي براي خودسازي انقلابي نسل سوم انقلاب اسلامي مبدل شده است.

به گزارشایلام بیدار، تعداد 220 نفر دانشجوی دختر از دانشگاه های آزاد اسلامی واحد ایلام، دانشگاه علمی کاربردی و فرهنگیان با چهار دستگاه اتوبوس به مدت پنج روز از مناطق عملیاتی جنوب بازدید می کنند.

جمال شاکرمی,فرمانده سپاه امیرالمؤمنین,راهیان نور,مزارشهدای ایلام,دانشجویی,استان ایلام,ایلام بیدار

 

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب