سرویس: استان ایلام
کد خبر: 35671
|
08:54 - 1397/12/14
نسخه چاپی

نماینده ان جی ال دهلران:

حقوق معوقه کارگران ان جی ال دهلران پرداخت می شود

حقوق معوقه کارگران ان جی ال دهلران پرداخت می شود
نماینده ان جی ال دهلران به کارگران فعال در این مجموعه اطمینان داد حقوق معوقه آنها پرداخت خواهد شد.

به گزارشايلام بيدار، "عبدالرضا ملکی"، نماینده ان جی ال دهلران با اشاره به اینکه خواسته این کارگران پرداخت حقوق ماه های دی و بهمن است، اظهار کرد: دیداری با نمایندگان کارگران داشته و با توجه به برنامه ریزی ها مطالبات معوق این افراد پرداخت خواهد شد.

وی یادآور شد: به آنان اطمیمنان دادیم برای پرداخت حقوق کارگران توسط پیمانکاران نظارت کنیم و نگران دریافت حقوق خود نباشند.
نماینده ان جی ال دهلران تاکید کرد: دغدغه نمایندگان شرکت های جزء پیمانکاری ان جی ال را تا حصوص نتیجه و احقاق حق کارگران پیگیری می کنیم.
ملکی گفت: در حال حاضر 900 نفر در ان جی ال دهلران مشغول فعالیت هستند که 44 درصد آنها از نیروهای بومی منطقه هستند.
گفتنی است تعدادی از نمایندگان کارگران عضو شرکت های پیمانکاری ان جی ال دهلران امروز در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق تجمع کرده بودند.
یکی از طرح های مهم حوزه نفت و گاز در شهرستان دهلران، پروژه ان اجی ال 3100 است که تاکنون برای این پروژه بیش از 450 میلیون دلار با مشارکت بخش خصوصی اعتبار تصویب شده و هم اکنون حدود 20 درصد پیشرفت دارد.
پروژه ان. ‌جی. ‌ال 3100 دهلران روزانه 270 میلیون فوت مکعب گاز همراه نفت دریافت می‌کند، با راه‌اندازی این واحد، روزانه یک هزار و 170 بشکه میعانات گازی ترش، 74 میلیون فوت ‌مکعب گاز شیرین و 105 میلیون فوت‌ مکعب گاز سبک ترش تولید می شود.
یکی از مهمترین مزیت‌های این پروژه جلوگیری از سوزانده شدن گازهای همراه نفت در منطقه دهلران است و خوراک این واحد از میدان‌های نفتی دهلران، چشمه خوش، پایدار غرب و آذر تامین می‌شود. 
دهلران دارای ظرفیت های خوبی در بخش نفت و گاز است و روزانه ۲۱۰ هزار بشک نفت از میدان های نفتی این شهرستان برداشت می شود.

ایرنا

انتهای پیام /س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب