سرویس: استان ایلام
کد خبر: 35669
|
08:35 - 1397/12/14
نسخه چاپی

همزمان با سراسر کشور؛

جشن نیکوکاری در ۶۱۶ مدرسه ایلام برگزار می شود

جشن نیکوکاری در ۶۱۶ مدرسه ایلام برگزار می شود
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد ایلام گفت: جشن نیکوکاری امسال در ۶۱۶ مدرسه ایلام برگزار می شود.

به گزارشايلام بيدار، "رمضان دستیاری"، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد ایلام در این خصوص اظهار کرد: جشن نیکوکاری همه ساله در ایام پایانی سال و در هفته احسان و نیکوکاری یعنی ۱۴ تا ۲۰ اسفند ماه با هدف رسیدگی به امور فقرا و تأمین مایحتاج شب عید نیازمندان از طریق جمع‌آوری کمک‌های مردمی، خیرین و نیکوکاران مستقیماً توسط عوامل اجرایی در کمیته امداد حضرت امام (ره) و همراهی سایر دستگاه‌ها برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: از نمونه هدف‌های مهم در این جشن علاوه بر ترویج و توسعه فرهنگ احسان، انفاق و نیکوکاری، مشارکت دادن گروه‌های مختلف جامعه در جشن نیکوکاری، بستر سازی مناسب به منظور مشارکت طبقات مختلف جامعه در کمک رسانی به محرومین، بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود اقتصادی اجتماعی و فرهنگی بالقوه در سطح جامعه و استان است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد ایلام افزود: چند سالی است که برنامه جشن نیکوکاری در دو مرحله عمومی و اختصاصی همزمان با سراسر کشور در سطح استان اجرا می‌شود.

دستیاری گفت: مرحله اختصاصی و ویژه جشن نیکوکاری که رسماً همزمان با سراسر کشور است، با شعار» «عیدی برای همه» همزمان با سراسر کشور به مدت سه روز متوالی در سطح استان اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: ۱۵ اسفندماه جشن نیکوکاری ویژه مدارس است، بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته در ۶۱۶ مدرسه در سطح استان با توزیع ۸۰ هزار پاکت ویژه جشن نیکوکاری برگزار می‌شود.

وی افزود: در ۱۶ اسفندماه نیز در ۱۱۷ پایگاه‌های اصلی کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در معابر عمومی و شهرها کمک‌های مردمی را جمع‌آوری می‌کنند.

 
انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب