سرویس: اقتصادی
کد خبر: 35653
|
19:00 - 1397/12/12
نسخه چاپی

در جشنواره استانی رسانه ای ابوذر؛

اثر برتر حوزه اقتصاد مقاومتی به ایلام بیدار رسید

اثر برتر حوزه اقتصاد مقاومتی به ایلام بیدار رسید
اثر خبرنگار ایلام بیدار در بخش گزارش نویسی جشنواره رسانه ای ابوذر سازمان بسیج رسانه استان ایلام به عنوان برترین اثر معرفی شد.

به گزارشايلام بيدار، جشنواره رسانه ای ابوذر به همت سازمان بسیج رسانه سپاه امیرالمومنین(ع)ایلام در چند محور اصلی مقاومت، دفاع مقدس، مسائل صنفی خبرنگاران، بسیج و حوزه‌های اقدام، بصیرت و دشمن‌شناسی، اقتصاد مقاومتی، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، خدمات اجتماعی و محرومیت‌زدایی و دستاوردهای 40 سالگی انقلاب اسلامی برگزار شد. 

بر این اساس فراخوان جشنواره رسانه‌ای ابوذر اعلام و در بازه زمانی اعلام شده 201 اثر از اهالی رسانه به این جشنواره ارسال شد.
در نهایت پس از داوری در این مراسم از میان اثرهای واصله شده دربخش‌های مقاله،سرمقاله، یادداشت، مصاحبه، خبر، تیتر، عکس، مستند، گزارش، طنز، کاریکاتور تعداد 26 اثر واجد شرایط تقدیر و تجلیل قرار گرفتند که با لوح تقدیر از آنان تجلیل شد.
هدف از برگزاری این جشنواره ارتقا و غنی‌سازی تولیدات انقلابی‌محور رسانه‌ها و رونمایی از بهترین آثار رسانه ای انقلابی محور است که یکی از این بخش ها مربوط به ترویج سیاست های اقتصاد مقاومتی است که بارها در سخنان مقام معظم رهبری به آنها اشاره شده است.
در همین راستا اثر "مرتضی سبزی"، سردبیر و خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیایلام بیدارتحت عنوان "درآمد ماهیانه 4.5 میلیونی از طرح پرورش بلدرچین/ اشتغالزایی 21 ایلامی در یک طرح اقتصاد مقاومتی" توانست عنوان برتر گزارش نویسی در حوزه اقتصاد مقاومتی جشنواره ابوذر سال 97 شود.
اختتامیه این جشنواره با حضور استاندار ایلام، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، فرماندار ایلام، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، جمعی از مسئولان استانی و اهالی مطبوعات و رسانه در محل هتل زاگرس شهر ایلام برگزار شد.

چهارمین جشنواره ابوذر با هدف توسعه گفتمان انقلاب، فضاسازی فرهنگی در جامعه، حمایت از تولید آثار فاخر، تقدیر از برترین آثار رسانه‌ای و ایجاد فضای رقابتی در میان فعالان رسانه در استان ایلام انجام و مورد استقبال قرار گرفته است.

 

 
انتهای پیام/س

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب