سرویس: استان ایلام
کد خبر: 35634
|
15:18 - 1397/12/10
نسخه چاپی

امام جمعه ایلام عنوان کرد؛

قدردانی بشار اسد نشانه تأثیرگذاری جمهوری اسلامی در منطقه/ بررسی FATF جای آزمون و خطا ندارد

قدردانی بشار اسد نشانه تأثیرگذاری جمهوری اسلامی در منطقه/ بررسی FATF جای آزمون و خطا ندارد
نماینده ولی فقیه در استان درباره FATF گفت: دشمنان با توجه به کارنامه و پیشینه سیاه خود دیگر در نزد مسئولان و مردم ایران اسلامی قابل اعتماد نیستند.

به گزارشايلام بيدار، حجت الاسلام والمسلمین "اله نور کریمی تبار"، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در خطبه های نماز جمعه ایلام اظهار داشت: دول غربی و حامیان آنها را دوباره آزمودن خطاست و در زمینه FATF باید مجلس شورای اسلامی و مجمع تشخیص مصلحت نظام همه جوانب و ابعاد را در نظر بگیرند و دقت توجه بیشتری داشته باشند.

وی افزود: به جای وابستگی به غرب و التزام به آنها، توجه به سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و تکیه به منابع داخلی تنها راه علاج مشکلات اقتصادی و تامین اقتدار اقتصادی کشور است و ایران اسلامی هیچگاه تسلیم فشارها و تهدید و تحریم های آمریکا و هم‌پیمانانش نخواهد شد و با قدرت و درایت این برهه زمانی را پشت سر می گذاریم چرا که امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار و قدرت آمریکا روبه‌زوال است. 

کریمی تبار در خصوص سفر بشار اسد به ایران هم یادآور شد: سفر رئیس‌جمهور سوریه برای قدردانی از رهبر و ملت ایران نشانه تأثیرگذاری جمهوری اسلامی در منطقه و جهان است و ایران اسلامی با اقتدار تمام اهداف متعالی خود را طی و توطئه دشمنان ناکام خواهد کرد.

خطیب نماز جمعه ایلام در ادامه به موضوع گرانی اجناس و سختی معیشت مردم اشاره کرد و اظهار داشت: هرچند تلاش مسئولان برای مهار گرانی و تورم و مقابله با مفسدان اقتصادی جای تقدیر دارد اما لازم است این با تلاش‌های مضاعف معیشت مردم بهبود یابد و از طرف دیگر بازاریان نیز با رعایت عدل و انصاف باید توجه بیشتری به وضعیت اقتصادی مردم داشته باشند.

وی با اشاره به در پیش بودن روز احسان و نیکوکاری، ضمن قدردانی از تلاش‌های تأثیرگذار کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان ایلام، از ادارات، نهادها، خیرین و همه‌ی مردم خواست در آستانه عید نوروز کمک‌های خود را به مددکاران این نهاد برسانند تا به بهترین وجه در بین خانواده‌ها و افراد مستحق توزیع شود.

امام‌جمعه ایلام همچنین با تبریک روز درختکاری و با تقدیر از کارهای انجام‌گرفته شده توسط منابع طبیعی استان ایلام برای توسعه فضاهای سبز جنگلی، گفت: درختکاری صدقه جاریه و عبادت است و مردم و مسئولان نسبت به این موضوع کوشا هستند و نیمه دوم اسفند ماه بهترین موقعیت برای کاشت نهال و ترویج فرهنگ نهال کاری و حراست از جنگل ها و مراتع است.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب