سرویس: استان ایلام
کد خبر: 35599
|
07:15 - 1397/12/11
نسخه چاپی

مهران به استقبال نوروز می رود؛

یادمان های دفاع مقدس آماده میزبانی از کاروان های راهیان نور + تصاویر

یادمان های دفاع مقدس آماده میزبانی از کاروان های راهیان نور + تصاویر
فرمانده سپاه ناحیه مهران از آماده سازی یادمانهای شهدا در این شهرستان جهت بازدیدکاروان‌های راهیان نور کشور خبر داد.

گروه جهاد و مقاومت ایلام بیدار::این روزها به روزهای پایانی سال نزدیک می شویم و استان و شهرستان ها خود را برای سال آینده و نوروز 98 آماده می کنند.

شهرستان مهران یکی از شهرستان های مرزی استان ایلام است که به دلیل مسیر اصلی عتبات عالیات در کشور در ایام نوروز مسافران زیادی این مسیر و شهر را برای گردشگری هم انتخاب می کنند.

آنچه بیشتر باعث شده تا مسئولان به فکر توسعه و اماده سازی برای این شهر مرزی بیفتند وجود یادمان های دفاع مقدس در این شهرستان است.

سرهنگ پاسدار "روح الله جاویدان"، فرمانده سپاه ناحیه مهران در گفتگو باایلام بیدار در این خصوص از آمادگی برای استقبال از کاروان های راهیان نور در شهرستان مهران خبر داد و گفت: یادمان های دفاع مقدس در شهرستان از هم اکنون با انجام فضاسازی ها توسط خادمین آماده بازدید علاقمندان و مسافران نوروزی است.

وی اظهار کرد: اینجا کربلای ایران است؛ اینجا همان جایی است که یاوران حسین با لبانی تشنه پرپر شدند و اینجا جایی است که مردان خدا راه خاک تا افلاک را در کمترین زمان پیمودند و سعادتی که شایسته‌اش بودند، رسیدند.

سرهنگ جاویدان افزود: همچنین برنامه هایی از جمله روایتگری ایثار و رشادت شهدا، برپایی ایستگاه های صلواتی و برنامه های متنوع و آموزنده دیگر در این مناطق در دستور کار قرار دارد که در ایام نیز ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: آشنایی با مناطق عملیاتی در راستای زنده نگه داشتن یاد شهدا و ارزش های هشت سال دفاع مقدس از تاکیدات مقام معظم رهبری است که چراغ راه را برای هدایت جوانان و تربیت اسلامی آنها روشن می دارد

 سرهنگ جاویدان افزود: پیش ​بینی می​شود امسال بیش از 30 هزار نفر از زائرین راهیان نور از یادمان​های هشت سال دفاع مقدس بازدید کنند.

 

 

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب