سرویس: استان ایلام
کد خبر: 35559
|
13:44 - 1397/12/04
نسخه چاپی

وزیر آموزش و پرورش:

طرح رتبه بندی معلمان سال 98 عملیاتی می شود

طرح رتبه بندی معلمان سال 98 عملیاتی می شود
وزیر آموزش و پرورش گفت: اقدام های مناسبی برای اجرای طرح رتبه بندی معلمان آغاز و پیش بینی می شود از اوایل سال آینده اجرایی و عملیاتی شود.

به گزارشايلام بيدار، "سید محمد بطحایی"، وزیر آموزش و پرورش استان ایلام صبح امروز، چهارم اسفند ماه در جمع فرهنگیان استان ایلام اظهار کرد: لایحه این طرح تا پایان ماه جاری به مجلس ارسال و پیش بینی می شود با نگاه مثبت نمایندگان به تصویب برسد.

وی ابراز امیداری کرد اجرای این طرح تاثیر مطلوبی در حوزه نیروی انسانی اعم از کمی و کیفی بر جا بگذارد. 
وزیر آموزش و پرورش با ذکر اینکه اعتبار این وزارتخانه سال آینده بیشترین افزایش را خواهد داشت، افزود: امسال اعتبار عمرانی این مجموعه سه برابر سال گذشته بوده که در 6 ماهه نخست امسال 110 درصد تخصیص بافته است. 

وزیر آموزش و پرورش در بخش دیگری از سخنانش با ذکر اینکه آموزش و پرورش امروز نمی تواند پاسخ نیازهای موجود را بدهد، یادآور شد: در این زمینه باید به جنبه های کیفی حوزه آموزش و پرورش توجه جدی شود.
بطحایی اظهار کرد: متاسفانه برنامه های آموزشی و پرورشی کنونی این وزارتخانه نیازهای امروز دانش آموزان را پاسخ نمی دهد.
وی با اشاره به وجود آسیب های اجتماعی در جامعه و به عنوان نمونه در استان ایلام مبنی بر داشتن رتبه نخست خودکشی در کشور گفت: آسیب های اجتماعی امروز مساله جدی جامعه است و در این حوزه باید توجه ویژه ای شود.
وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: باید با برنامه ریزی مناسب نیازهایی که بعد از فارغ التحصیلی دانش آموزان وجود دارد در برنامه های آموزش و پرورش مورد توجه قرار بگیرد.
به گفته بطحایی، این مسایل در سند تحول بنیادین آورده شده و برای هر کدام نیز برنامه عملیاتی نوشته شده و در صورت همت لازم مسیری متحول برای رفع این آسیب ها پیدا خواهد شد.

 

انتهای پیام /س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب