سرویس: استان ایلام
کد خبر: 35539
|
13:55 - 1397/12/03
نسخه چاپی

امام جمعه مهران:

پیوستن به FATF و CFT گرفتار شدن در دام اروپایی هاست

پیوستن به FATF و CFT گرفتار شدن در دام اروپایی هاست
امام جمعه مهران گفت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب باید فصل الخطاب همه مسئولان باشد حسب فرمایشات معظم له پیوستن به FATF و CFT در حقیقت گرفتار شدن در دام اروپایی هاست.

به گزارشايلام بيدار، حجت الاسلام والمسلمین امینی امام جمعه مهران در خطبه های این هفته گفت: و مقام معظم رهبری مقصودشان از اینکه مسئولان مخدوع اروپایی ها نشوند و فریب نخورند ناظر به پیوستن به این کنوانسیونهاست به عبارت دیگر پیوستن به این کنوانسیونها همان برجام اروپایی است.

وی اظهار کرد: در برجام آمریکایی قرار بود در مقابل توقف صنعت هسته ای تحریم ها از بین برود و ما به همه مفاد برجام آمریکایی عمل کردیم اما آمریکائیها از برجام خارج شدند و ما را به سمت برجام اروپایی سوق دادند.

خطیب جمعه مهران ادامه داد: در برجام اروپایی قرار شد آنها برای ما کانال مالی باز کنند و در مقابل ما به کنوانسیون هایFATFوCFTبپیوندیم وقتی ما به این کنوانسیونها پیوستیم قطعا نقشه دارند که عهدشکنی کنند و این به این معناست که ما اقتصادمان را با دست خودمان نابود کنیم .

حجت الاسلام والمسلمین امینی تصریح کرد: امروزه خود مسئولان کشور اصرار دارند که مشکلات گرانی ها همه از ناحیه دشمن است و می گویند چون دشمن در موضوع برجام عهدشکنی کرد ما دچار آشفتگی اقتصادی شدیم خب عقل سلیم می گوید اروپایی ها که هیچ اراده ای از خود ندارند چه تضمینی وجود دارد که آنها هم از برجام اروپایی خارج نشوند.

وی گفت: متاسفانه در داخل کشور هم عده ای سودجو با تشکیل رانت و باندهای سرقت و تبهکاری از این اوضاع اقتصادی کشور سوء استفاده می کنند یکی از این رانت ها افزایش بی حساب و کتاب قیمت ایران خودرو و سایپا است متاسفانه این دو شرکت خودرو سازی با حمایت بعضی از رانت خوران اقدام به افزایش قیمت خودرو های خود با قیمت های گراف و سنگین کرده اند یکی دیگر از این سوء استفاده ها پیدا شدن انواع سلطان ها از سلطان های سکه و دلار، سلطان های قیر، سلطان های گوشت، سلطان های مرغ گرفته تا سایر سلطان های؛ باز یکی دیگر از مصادیق فساد، قاچاق است قاچاق نتیجه ارزانی در داخل کشور نیست قاچاق نتیجه بی ارزش شدن ارز ملی است که خود معلول برجام آمریکایی و برجام اروپایی و عدم مدیریت درست است.

امام جمعه مهران افزود: بنده به صراحت اعلام می کنم مرگ بر آمریکا، مرگ بر برجام اروپایی، مرگ بر فقر و گرانی، مرگ بر قاچاق و مرگ بر سایپا و مرگ بر ایران خودرو

وی سپس با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم آذربایجان شرقی رهبر فرزانه انقلاب در دیدار با مردم آذربایجان شرقی مسئولان را به شناخت دوست و دشمن رهنمود کردند و مواظب باشند مخدوع نشوند و فریب نخورند. به نام اینکه حالا یک کاری بکنیم، کشور را دچار مشکل نکنند؛ بدانند دست خدا بالای دست‌هاست.

حجت الاسلام والمسلمین امینی با تبریک میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) گفت : همه ما باید قدردان همسران و مادران مان باشیم در دین مبین اسلام حقوق مادران و همسران از حقوق پدران و شوهران بیشتر است .

خطیب جمعه مهران افزود: در کشورهای غربی زن کالایی است که باید همیشه در خدمت مردان نامحرم باشد به تعبیر دیگر برده جنسی این و آن باشد تا زن خوبی باشد اما در اسلام زن ملکه ای است که مرد وظیفه دارد به وی خدمت کند و آرامش را برای وی ایجاد کند تا این ملکه بتواند انسان ساز شود یعنی به وظیفه مهم تربیت نسل ها بپردازد

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان سپس با اشاره به برخی اظهار نظرهای نادرست در مورد زنها گفت :آنهایی که می گویند «دوران بچه داری زنها تمام شده است» این افراد فراموش کرده اند که پیامبر اکرم ص جهاد زن را خوب شوهرداری می دانند جهاد زن را خوب فرزندداری می دانند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد