سرویس: استان ایلام
کد خبر: 35529
|
08:59 - 1397/11/30
نسخه چاپی

از شایعه تا واقعیت؛

حمایت قاطع مسئولان دانشگاه فرهنگیان/ یک اتاق جدید به بسیج دانشجویی اختصاص یافت

حمایت قاطع مسئولان دانشگاه فرهنگیان/ یک اتاق جدید به بسیج دانشجویی اختصاص یافت
با توجه به خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تعطیلی دفتر بسیج دانشجویی پردیس امام جعفر صادق (ع) دانشگاه فرهنگیان مسئولان این دانشگاه هر گونه تعطیلی را تکذیب کردند.

به گزارشايلام بيدار، اخیرا خبری در فضای مجازی مبنی بر تعطیلی دفتر بسیج دانشجویی پردیس امام جعفر صادق (ع) دانشگاه فرهنگیان منتشر شد که مسئولان این دانشگاه هر گونه تعطیلی را تکذیب کردند.

"آمنه صدر"، رئیس دانشگاه فرهنگیان پردیس خواهران در گفتگو با خبرنگار ما ضمن اعلام حمایت خود از بسیج و فعالیت های بسیج دانشجویی در دانشگاه فرهنگیان، اظهار داشت: سال گذشته در راستای همکاری و تعامل با بسیجیان و راحتی کار آنان علاوه بر اتاقی که در پردیس دانشگاهی در اختیار بسیج قرار داده شد، یکی از اتاق های خالی خوابگاه را نیز برای انجام فعالیت های خوابگاهی در خدمت بسیج دانشجویی قرار دادیم.

وی با بیان اینکه دیگر تشکل ها و کانون های دانشجویی نیز در دانشگاه فعال هستند اما همیشه نگاه ما به بسیج ویژه بوده است، افزود: در هفته گذشته 92 نفر از مهارت آموزان ماده 28 (افرادی هستند که مدرک فوق لیسانس و دکترای خود را از دانشگاه های دیگر دریافت کردند اما با شرکت در آزمون استخدامی جذب دانشگاه فرهنگیان شدند) پذیرش داشتیم که 32 نفر از این تعداد متقاضی استفاده از خوابگاه بودند.

صدر ادامه داد: 6 اتاق از اتاق های خوابگاه را جهت اسکان و استفاده این افراد در اختیار آنان قرار دادیم، این در حالی بود که در مرحله تکمیل ظرفیت، دانشگاه فرهنگیان درخواست پذیرش 35 دانشجو در مقطع کارشناسی ناپیوسته در رشته آموزش ابتدایی را به وزارت علوم داده بود که بر طبق گزارش سامانه گلستان این تعداد به 80 نفر افزایش پیدا کرد.

رئیس پردیس امام جعفر صادق (ع) با بیان اینکه بعد از ثبت نام این تعداد اکثرا غیر بومی و خوابگاهی بودند، عنوان کرد: در هفته گذشته ورود دانشجویان ماده 28 مقارن شد با ورود دانشجویان تکمیل ظرفیت، از این رو با توجه به حضور جمع زیادی از دانشجویان متقاضی خوابگاه مجبور به ساماندهی آنان و استفاده از اتاق های خالی خوابگاه شدیم.

صدر خاطرنشان کرد: به دلیل کمبود فضا دانشجویان ماده 28 مجبور شدند در نماز خانه که از شرایط گرمایشی مناسبی برخوردار نبود بمانند، از این رو در راستای رفع این مشکل ناچار به اسکان آنان در اتاق بسیج شدیم.

وی ادامه داد: از این رو بصورت موقت وسایل بسیج را در مکانی در داخل خوابگاه قرار دادیم تا در فرصت مناسب به اتاقی که برای دفتر بسیج در پردیس دانشگاهی در نظر گرفته شده بود انتقال داده شود.

صدر ضمن تاکید بر این مسئله که اتاق اصلی بسیج در طبقه اول ساختمان پردیس امام جعفر صادق (ع) دایر است، بار دیگر بر تعامل و همکاری مسئولان دانشگاه با بسیج دانشجویی صحه گذاشت.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب