سرویس: استان ایلام
کد خبر: 35517
|
13:54 - 1397/11/28
نسخه چاپی

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام:

راهپیمایی 22 بهمن نقشه های دشمنان را نقش برآب کرد

راهپیمایی 22 بهمن نقشه های دشمنان را نقش برآب کرد
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: راهپیمایی 22 بهمن نقشه های دشمنان را نقش برآب کرد.

به گزارشايلام بيدار، "جمال شاکرمی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام صبح امروز در همایش آمران امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام در محل هتل لاله شهر ایلام گفت: دشمن از مدت ها قبل برنامه ریزی های منسجم و دقیقی را برای چله انقلاب اسلامی انجام داده بود تا مردم جشن چهل سالگی پیروزی را برگزار نکنند.

وی اظهار کرد: برای همین منظور هم در فضای سایبر و هم در فضای حقیقی مجموعه ای از اقدامات شکل گرفت و جلساتی متعددی هم برگزار کردند تا 22 بهمن امسال باکیفیت برگزار نشود.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام افزود: اما علیرغم گلایه های مردمی به خصوص در حوزه اقتصادی اما حضوری پررنگ و تأثیرکذار از خود به نمایش گذاشتند بطوریکه در راهپیمایی 22 بهمن امسال از سال های قبل نیز بیشتر شده بود.

شاکرمی ادامه داد: مردم نشان دادند که مسائل اقتصادی از مسائل سیاسی جدا هستند و اصل نظام را با موضوعات دیگر آمیخته نمی کنند. برای همین دشمنان دست به جنایت و حمله تروریسی زاهدان زده تعدادی از پاسداران غیور را به شهادت رساندند.

وی گفت: استکبار در این راه با استفاده از برخی دولت های منطقه و در قالب برنامه ای از مدت ها قبل با جنگ اقتصادی خود فشار زیادی بر قشرهای ضعیف کشور ما وارد کرده است.

فرمانده سپاه استان ایلام افزود: دشمن می خواهد مردم را از نظام و انقلاب اسلامی که ثمرات زیادی در 40 سال گذشته به همراه داشته ناامید و بی تفاوت کند، بنابراین باید با هوشیاری و بصیرت مواظب حیله های جدید دشمنان نظام بود.
شاکرمی تصریح کرد: دشمن به دنبال سیاه نمایی و بزرگ نمایی برخی مسائل و مشکلات داخلی است که البته در این جنگ هم شکست خواهد خورد.
فرمانده سپاه استان ایلام خاطر نشان کرد: با تفکر انقلابی، مدیریت جهادی و ولایتمداری می توان همانند 40 سال گذشته، توطئه های استکبارجهانی به سرکردگی آمریکا را خنثی کرد.
وی همچنین به اهمیت بهره گیری از ظرفیت های داخلی، امر به معروف و نهی از منکر و حضور نیروهای مومن و انقلابی در صحنه های مختلف بر تداوم آرمان های امام (ره) و شهیدان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه بالاترین معروف حفظ نظام است، بیان کرد: بایستی در اجرای این مهم همه احساس مسئولیت داشته باشیم.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد