سرویس: استان ایلام
کد خبر: 35503
|
08:04 - 1397/11/28
نسخه چاپی

نماینده ولی فقیه در استان ایلام:

مردم با خرید کالای ایرانی به رونق تولید ملی کمک کنند

مردم با خرید کالای ایرانی به رونق تولید ملی کمک کنند
نماینده ولی فقیه در استان و امام‌ جمعه ایلام از عموم مردم خواست در جهت خنثی کردن تحریم های دشمنان با خرید کالاهای ایرانی به رونق تولید ملی کمک کنند.

به گزارشايلام بيدار، حجت الاسلام "اله نور کریمی"، نماینده ولی فقیه در استان و امام‌ جمعه ایلام در دیدار مدیرکل استاندارد و تحقیقات این استان، اظهار کرد: تحقق این امر مستلزم رعایت برخی پیش نیازهاست و از اصلی ترین آنها تولید کالاهای با کیفیت است.

وی، با اشاره به رقابت تنگاتنگ شرکت های مختلف برای عرضه محصولات به مشتریان، افزود: اگر می خواهیم در این زمینه توفیقی داشته باشیم باید همه با رعایت وجدان کاری بکوشیم وجهه بهتری به کالاهای ایرانی بدهیم.

امام جمعه ایلام، گفت: نقش سازمان استاندارد در این عرصه بسیار خطیر است، نباید اجازه دهیم برخی با سوء استفاده و تولید محصولات بی کیفیت باعث شوند چهره کالاهای ایرانی در منظر مردم مخدوش شود.

کریمی تبار، تصریح کرد: ملت ایران مردمی بسیار فهیم و با بصیرت هستند و اگر احساس کنند کالاهای ایرانی به خوبی می تواند نیازهای انان را برطرف کند، بدون شک برای خرید آن ترغیب شده و روز به روز شاهد رونق کسب و کار و اشتغال جوانان بیشتری خواهیم بود.

وی، ابراز کرد: سازمان استاندارد باید بدون تعارف و جدیت در این عرصه ورود کرده و با موازی سازی و قرار دادن کیفیت به عنوان سرلوحه کار خود و رقابت با کالاهای خارجی اعتماد را بین تولیدکنندگان و خریداران ایجاد کند.

مدیرکل استاندارد ایلام نیز در این دیدار، تاکید کرد: هرچه در زمینه تولید ملی جدیت داشته باشیم، در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی موفق تر خواهیم بود.

«مهناز همتی» ارتقا کیفیت محصولات در استان را با توجه به مزیت صادرات از مرز مهران خواستار شد.

در پایان این دیدار نماینده ولی فقیه استان و امام جمعه ایلام به پویش کالای استاندارد ایرانی پیوست.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب