سرویس: استان ایلام
کد خبر: 35494
|
07:49 - 1397/11/27
نسخه چاپی

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب:

استقلال و آزادی به معنای عمل به مدل های غربی نیست

استقلال و آزادی به معنای عمل به مدل های غربی نیست
کارشناس مسائل سیاسی گفت: عده ای آزادی را در عمل به مدل های غربی وانجام اعمالی می بینند که ضد ارزش های اخلاقی واسلامی است که بایداین نوع تفکرها اصلاح گردد.

به گزارشايلام بيدار، "قدرت اله نیاصادق"، کارشناس و تحلیل گر مسائل سیاسی با اشاره به بیاینه مهم و راهبردی رهبر معظم انقلاب در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: براساس آیه شریفه «وَ لَنْ يَجْعَلَ اللَّهُ لِلْكافِرينَ عَلَى الْمُؤْمِنينَ سَبيلاً» که طبق این آیه تسلط کافران برمومنین از حرام بوده و باید در تمام ابعاد مانند فکری،سیاسی ، اجتماعی و غیره استقلال داشته باشیم.

وی اظهار کرد:هدف اصلی انقلاب اسلامی این است که از قید زورگویان واستکبار در هر زمانی خارج شویم واین انقلاب اسلامی بود که دنیا را ازدو قطبی نجات داده وملت های گرفتار در بند استکبار را امیدوار به استقلال وآزادی کرد.

تحلیلگر و کارشناس مسائل سیاسی افزود:استقلال وآزادی به این معناست که مستقل فکر کنیم وتصمیم بگیریم ودر سرنوشت خودمان اثرگذار باشیم که نمونه هایی از آن را درقالب مشارکت های مردمی در مسائل سیاسی، مقابله با فتنه های داخلی ، حضور در صحنه های ملی واستکبار ستیزی وحتی مشارکت در فعالیت های بشردوستانه واجتماعی مردم می بینیم که باید در سطح دنیا گسترش یابد.

نیا صادق بیان داشت:انقلاب اسلامی برپایه سه شعار اساسی استقلال،آزادی وجمهوری اسلامی یک حکومت مردمی، دموکراتیک واسلامی بنا نهاده شده است.

 

استاد دانشگاه وکارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد:رهبرانقلاب با دقت فوق العاده درگام دوم انقلاب براین اصل پافشاری کرده که جوانان ما بتواننداستقلال خودشان را ضمن اینکه قبلا داشتند حفظ بکنند واین را گسترش بدهند تا نمونه تمام عیاری باشند برای ملت هایی باشند  که در بند وزنجیر استکبار گرفتار هستند.

وی داشتن استقلال وآزادی را زمینه سازی برای ظهور حضرت ولی عصر(عج) برشمرده وگفت:وقتی که استقلال وآزادی گسترش یافته وبه اهداف مورد نظر برسیم قطعا زمینه سازی برای ظهور خواهد بود واستقلال وآزادی ما به این معنی است که سرنوشتمان را خودمان انتخاب کنیم واجازه دخالت به بیگانگان ندهیم.

این کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت:عده ای آزادی را در عمل به مدل های غربی وانجام اعمالی می بینند که ضد ارزش های اخلاقی واسلامی است که بایداین نوع تفکرها اصلاح گردد.

نیاصادق عنوان کرد:ممکن است در زمینه تصمیم گیری در داخل کشور مشکلاتی داشته باشیم ولی تصمیم گیرنده نهایی ملت ایران اسلامی در پرتو ولایت فقیه هستند وبه کشورهایی مانند آمریکا وانگلیس حق دخالت نمی دهند.

این تحلیلگر مسائل سیاسی تصریح کرد:درزمینه استقلال وآزادی بنا به بیانیه وتوصیه رهبر انقلاب ضمن اینکه وجود دارد باید کیفی تر شده وبه تمام سطح دنیا برسد.

دیار زاگرس

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب