سرویس: استان ایلام
کد خبر: 35491
|
20:15 - 1397/11/26
نسخه چاپی

امام جمعه موقت ایوان:

عملیات تروریستی خاش اوج قساوت و پلیدی دشمنان را آشکار کرد

عملیات تروریستی خاش اوج قساوت و پلیدی دشمنان را آشکار کرد
امام جمعه موقت ایوان گفت: عملیات تروریستی خاش اوج قساوت و پلیدی دشمنان را آشکار کرد.

به گزارشايلام بيدار، حجت الاسلام "علی احمدیان"، امام جمعه موقت ایوان در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان ایوان با اشاره به نقش مادران و همسران شهدا گفت: مادران شهدا امروز به ما عزت دادند چرا که مادران و همسران شهدا نماد واقعی ایثار هستند.

امام جمعه موقت با تسلیت شهادت جمعی از پاسداران گفت: و شهادت را به این عزیزان تبریک می گویم ،شهدا درسها به ما می دهند چرا که مردانه در راستای دفاع از کیان ایران اسلامی از جان خود گذشتندشهدا در استانه چهل سالگی انقلاب شهدا با خون خودشان درخت نظام را ابیاری کردند پس وظیفه ما ومسئولان خدمت گذاری به مردم است.

امام جمعه موقت ایوان با اشاره بیانیه رهبر معظم انقلاب در تبین گام دوم انقلاب گفت:بیانیه رهبر معظم انقلاب راه گشا است.

امام جمعه موقت ایوان تصریح کرد :مردم در روز ۲۲بهمن امریکا را روسیاه کردند ،چرا که برخی از مسئولان  آمریکایی اظهار نظر کردند که مردم ایران چهل سالگی انقلاب را نخواهند،دیداما مردبا حضور خودحماسه آفریدند.

رییس جمهور به پاس حضور مردم در راهپیمایی به دستگاه های دولتی برای افزایش خدمت دستور ویژه دادند، که امیدواریم در حد شعار نباشدچراکه مردم در وضعیت مناسبی برخوردار نیستند، لازم است مسئولان حضوری فعال داشته باشند.

وی باانتقاد از وضعیت نامناسب قیمتها درشهر ایوان بیان کرد:متاسفانه شاهد افزایش لجام گسیخته قیمتها در شهر ایوان هستیم ،نظارتها باید بیشتر صورت بگیرد،و مسئولان بیشتر پای کار باشند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب