سرویس: استان ایلام
کد خبر: 35490
|
19:57 - 1397/11/26
نسخه چاپی

امام جمعه ایلام:

مسئولان برای حل مشکلات اقتصادی جهادی عمل کنند/ یأس دشمنان با حضور حماسی مردم در ۲۲ بهمن

مسئولان برای حل مشکلات اقتصادی جهادی عمل کنند/ یأس دشمنان با حضور حماسی مردم در ۲۲ بهمن
امام‌جمعه ایلام گفت: ملت ایران نشان دادند که به آرمان‌ها و اصول انقلاب اسلامی، امام راحل و مقام معظم رهبری پایبند هستند.

به گزارشايلام بيدار، حجت‌الاسلام «الله نور کریمی تبار»، شهر امروز (26 بهمن) در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) این شهر، با اشاره به بیانیه اخیر رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان، اظهار کرد: معظم له همواره نسبت به جوانان توجهی خاصی دارند، ایشان در بیانیه اخیر خود بیان کردند: جوانان، ایران را الگوی نظام پیشرفته اسلامی بسازند.

وی، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در این بیانیه مهم و راهبردی با تشکر از حضور سرافرازانه و دشمن‌شکن مردم در راهپیمایی 22 بهمن، به تبیین ویژگی‌های مسیر پرافتخار پیموده شده در چهل سال گذشته و برکات خیره‌کننده انقلاب اسلامی در رساندن ایران عزیز به جایگاه شایسته ملت پرداختند.

امام‌جمعه ایلام، در بخش دیگری از سخنان خود، با تسلیت به حادثه تروریستی سیستان بلوچستان، افزود: شهادت مظلومانه سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حادثه تروریستی شامگاه چهارشنبه هفته جاری اوج زبونی استکبار را نشان می‌دهد.

وی، در ادامه بابیان اینکه ملت ایران اسلامی در 22 بهمن با اثبات اتحاد و ولایتمداری خود بار دیگر دشمنان را ناامید کردند، تصریح کرد: ملت ولایتمدار ایران با حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن به جهانیان نشان دادند که به آرمان‌ها و اصول انقلاب اسلامی و امام راحل پایبند بوده و از مواضع حق طلبانه خود عقب‌نشینی نخواهند کرد.

حجت‌الاسلام کریمی تبار، گفت: حضور باشکوه مردم در این روز پیام‌های زیادی برای دوستان و دشمنان این انقلاب داشت، تقویت جمهوریت نظام، نمایش قدرت مردم و خنثی کردن نقشه‌های دشمنان از مهم‌ترین پیام‌های راهپیمایی 22 بهمن بود.

امام‌جمعه ایلام، بیان کرد: به‌رغم تمامی تبلیغات دشمنان نظام و باوجود مشکلات داخلی کشور و فضاسازی‌هایی که استکبار جهانی انجام داد ملت ولایتمدار ایران اسلامی بار دیگر در راهپیمایی 22 بهمن هم به ندای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک گفته و هم به وظیفه خود عمل کردند.

وی، با تقدیر از حضور پرشور و حماسی مردم در راهپیمایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: حدت ملت ایران برای دشمنان بسیار دردناک است، مردم نشان دادند که آمریکا و هم‌پیمانانش پس از چهار دهه از عمر بار برکت انقلاب هنوز پیش‌بینی و درک درستی از جامعه ما ندارند.

خطیب نماز جمعه ایلام، با اشاره به تلاش همه مسئولان برای حل مشکلات اقتصادی کشور، خاطرنشان کرد: اکنون نوبت مسئولان است که به وظیفه خود عمل کرده و مشکل اقتصادی مردم را برطرف کنند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب