سرویس: استان ایلام
کد خبر: 35489
|
14:50 - 1397/11/26
نسخه چاپی

امام جمعه ملکشاهی:

وابستگی به غرب مشکلات داخلی را حل نمی کند

وابستگی به غرب مشکلات داخلی را حل نمی کند
امام جمعه ملکشاهی گفت: راه حل مشکلات کشور، اتکا به توان داخلی است.

به گزارشایلام بیدار، حجت الاسلام "سید محمد حسینی امیری"، امام جمعه شهرستان ملکشاهی در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن تشکر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22بهمن با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: مقام معظم رهبری، ویژگی های مسیر پرافتخار 40سال از عمر انقلاب اسلامی و برکاتی که انقلاب به همراه داشت را تبیین فرمودند.

وی اظهار کرد: حضرت آقا به نقش بی بدیل جوانان در برداشتن گامهای دوم اشاره کردند و فرمودند که دنیا به جوانان ایرانی و پایداری ایرانی و ابتکارات ایرانی در همه عرصه ها با چشم تکریم و احترام می نگرد.

حسینی امیری تاکید کرد: جوانان به افق ترسیم شده پرشور گام بردارند و با قدرت بیشتری این راه را ادامه دهند.

امام جمعه ملکشاهی گفت: مقام معظم رهبری به جوانان خطاب کردند که همه راه حل ها در داخل کشور است، راه حل زانو زدن در مقابل دشمن نیست. وی افزود: ما بایستی اتکا به داخل داشته باشیم، چندین سال است که رهبر معظم انقلاب مسئولین را از اتکا به آمریکا و غرب نهی می کنند.

حسینی امیری تصریح کرد: وقتی که ما می توانیم از پس مشکلات خودمان بربیائیم چرا باید وابسته به غرب باشیم.

امام جمعه ملکشاهی یادآور شد: جوانان ما هشت سال دفاع مقدس را با موفقیت پشت سر گذاشتند پس ما اکنون هم باید به جوانان مان اعتماد کنیم.

وی ضمن تسلیت شهادت جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی در سیستان و بلوچستان گفت: مقام معظم رهبری در پیام تسلیت شان به مسئولین خطاب کردند که این قضیه را پیگیری کنند. خداوند متعال این شهیدان را با شهدای کربلا محشور نماید.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب