سرویس: استان ایلام
کد خبر: 35469
|
20:31 - 1397/11/23
نسخه چاپی

روابط عمومی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام:

چهل سالگی انقلاب نشان از وحدت و عظمت نظام است

چهل سالگی انقلاب نشان از وحدت و عظمت نظام است
روابط عمومی و تبلیغات سپاه امیرالمومنین(ع) با صدور بیانیه ای از حضور مردم شریف و ولایت مدار استان ایلام در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ، تقدیر و تشکر کرد.

به گزارشايلام بيدار، روابط عمومی و تبلیغات سپاه امیرالمومنین(ع) با صدور بیانیه ای از حضور مردم شریف و ولایت مدار استان ایلام در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ، تقدیر و تشکر کرد . متن بیانیه به شرح ذیل است:

حضور حماسي ، پرشور و دشمن شکن اقشار مختلف  استان ایلام ،در راهپيمايي 22 بهمن 1397 ، برگ زرين ديگري در دفتر افتخارات ملت بزرگ ايران در چهلمين سال آزادی ، عزت و پيروزي انقلاب اسلامي به یادگار گذاشت.  

برغم حوادث و فراز و نشيب هاي 40 ساله و توطئه های آشکار و نهان استکبار جهانی و در شرايطي که دشمن با چشیدن طعم یاس و ناامیدی از رویارویی با ایران در عرصه نظامی و جنگ سخت ، با بکار گيري شیوه های جنگ فرهنگی و رسانه ای در کنار  اعمال شدیدترین و بی سابقه ترین تحریم های ظالمانه علیه کشور، تلاش گسترده اي را براي دلسرد کردن مردم و ناکارآمد جلوه دادن نظام کرده بودند، . حضور وحدت بخش و یکپارچه مردم شریف و شهید پرور  در یوم الله 22 بهمن، نشان داد که فشارهای اقتصادی و معیشتی  باعث ناامیدی و دلزدگی آنان از آرمانهای انقلاب نخواهد شد و ثابت کرد که چهل سالگی انقلاب نشان از عظمت ، وحدت ، اقتدار و پیشرفت  دارد و به همگان نشان داد که این چهل سالگی ، نشان از پیری و پایان پذیری نیست بلکه ورود به مرحله کمال و بلوغ نظام است. و به فضل الهی این نظام قله های پیشرفت و ترقی را طی خواهد کرد و زمینه ساز ظهور منجی بشیریت ، حضرت مهدی(عج) و رهایی مظلومان عالم از بند ظالمان خواهد شد.

در طول چهل سال از عمر پر برکت انقلاب ، آنچه که دشمنان نظام در محاسبات خود از آن غفلت کرده اند مولفه مردمی بودن و پیوند عمیق مردم ، رهبری و اسلام است و به مدد پشتیبانی و حضور مردم در صحنه های مختلف این ملت توانسته است که از مشکلات پیش رو عبور کند. راهپیمایی یوم الله 22 بهمن نیز از جلوه های این پیوند عمیق است.

مردم با حضور باصلابت و وحدت بخش خود علیرغم سلیقه های گوناگون خود نشان دادند که دشمنان نظام و انقلاب اسلامي در مقابل وحدت ، بصيرت، هوشياري، موقع شناسي و ولايت مداري ايرانيان ، بازنده همیشگی هستند .

روابط عمومی و تبلیغات سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و چهلمین سال پیروزی فجر شکوهمندانقلاب اسلامی ، از حضور کلیه اقشار مختلف مردم عزیز ، مسئولین و کارکنان ادارات و نهادها ، نیروهای نظامی و انتظامی ، بسیجیان ، هنرمندان، دانش آموزان ، فرهنگیان ، دانشجویان و اساتید دانشگاه و حوزه ، طلاب و روحانیون ، اصناف و بازاریان و .... در بزرگداشت یوم الله22 بهمن تقدیر و تشکر به عمل می آورد. 

 

انتهای پیام/ش 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب