سرویس: استان ایلام
کد خبر: 35428
|
20:36 - 1397/11/18
نسخه چاپی

با حضور فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع)؛

یادواره باشکوه شهدای "بَی" برگزار شد

یادواره باشکوه شهدای "بَی" برگزار شد
با حضور باشکوه مردم قدرشناس و بابصیرت، یادواره شهدای"شش قریه بَی" در روستای چغاکبود از توابع چوار برگزار شد.

به گزارشايلام بيدار، با حضور باشکوه مردم قدرشناس و بابصیرت، یادواره شهدای"شش قریه بَی" در روستای چغاکبود از توابع چوار برگزار شد.

سرهنگ پاسدار "جمال شاکرمی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی یک بعثت دوباره بود و امام خمینی (ره) یک تمدن نوین اسلامی را بنا کرد.

وی اظهار کرد: این انقلاب همه گفتمان ها را تحت تاثیر قرار داد و امروزه می بینیم بعد از گذشت ۴۰ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی حرکت خود را با قدرت تمام ادامه می دهد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان ایلام افزود: امام راحل با دستان خالی در برابر استکبار و استعمار به خوبی ایستادند و با همراهی ملت انقلابی جوانان و شهیدان این مرز و بوم حماسه های ماندگاری را خلق کردند.

شاکرمی ادامه داد: از آن زمان تاکنون انقلاب فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشت اما امروز انقلاب به درختی تنومندی تبدیل شده که روز به روز در حال رشد و ترقی است.

وی بیان کرد: آنچه مهم است و باید به آن توجه کرد این است که انقلاب اسلامی در سایه دشمنی ها به این جایگاه رسیده است و این قدرت و گفتمان انسان ساز موهبتی الهی است.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان ایلام عنوان کرد:در این میان نباید از نقش تاثیر گذار معمار کبیر انقلاب اسلامی, مردم و رهبرمعظم انقلاب به راحتی گذشت.

شاکرمی در ادامه با اشاره به شهدای بی نیز گفت: اگر چه شاید شهدای بی به لحاظ تعداد کم هستند اما وقتی به لحاظ جغرافیایی و حیطه و وطایفی که انجام داده و نگاه های,عرفانی خاص می بینیم که این شهدا حماسه های بزرگی را رقم زدند.

وی در پایان تاکید کرد: امروزه ضرورت دارد تا حماسه ها و خاطرات برای نسل جوان بازگو شود.

گفتنی است در این مراسم که امام جمعه چوار، بخشدار چوار، تعدادی از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت و جمع کثیری از بزرگان، معتمدین، مصلحان، بسیجیان حضور داشتند، برخی از رزمندگان دفاع مقدس به بیان خاطرات شهیدان پرداختند.

یادواره شهدای بی,سرهنگ جمال شاکرمی,استان ایلام,فرمانده سپاه امیرالمؤمنین,ایلام بیدار

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد