سرویس: استان ایلام
کد خبر: 35420
|
11:49 - 1397/11/18
نسخه چاپی

با حضور وزیر ورزش و جوانان؛

سالن بین المللی تیراندازی ایلام به بهره برداری رسید

سالن بین المللی تیراندازی ایلام به بهره برداری رسید
همزمان با چهلمین بهار انقلاب با حضور وزیر ورزش و جوانان سالن بین المللی تیراندازی شهر ایلام افتتاح شد.

به گزارشايلام بيدار، مدیرکل ورزش و جوانان استان روز پنجشنبه در آیین افتتاح سالن تیراندازی ایلام اظهار داشت: سالن تیراندازی ایثار ایلام سال 88 کلنگ آن به زمین زده شد به دلیل وقفه چند ساله سال 92 عملیات ساخت آن آغاز شد.

بهروز حیدرزاده اعتبار ساخت این سالن ورزشی را 70 میلیارد و 370 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: برای تجهیز کامل و پرداخت مطالبات پیمانکار مبلغ 30 میلیارد ریال اعتبار نیاز است که هم اکنون این رقم از محل اعتبارات ملی این اداره کل هزینه می شود.
وی با بیان اینکه این سالن مجهز به 42 خط تیر اندازی بادی و 20 خط جنگی است، بیان داشت: با افتتاح این سالن شرایط برگزاری مسابقات بین المللی ، آسیایی و جهانی در بخش تیراندازی بادی و جنگی در استان ایلام فراهم خواهد شد.
حیدرزاده مساخت سالن تیراندازی ایثار استان ایلام را سه هزار و 564 مترمربع عنوان کرد.
به گفته حیدرزاده، هم اکنون بیش از 320 باشگاه خصوصی در مرکز استان و شهرستان های تابعه، روستاها، بخش ها و دهستان های استان ایلام فعال شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان ایلام تاکید کرد: همچنین با حضور وزیر ورزش و جوانان سالن تخصصی تکواندو نیز افتتاح شد که برای راه اندازی و تجهیز این سالن تخصصی تکواندو 30 میلیارد و 250 میلیون ریال هزینه شده است.
وی مساحت خانه تخصصی تکواندو شهر ایلام را بیش از 2 هزار متر عنوان کرد و افزود: این مکان ورزشی دارای بخش های سالن تمرین، سالن مسابقه، رختکن، سرویس بهداشتی، اتاق کار، اتاق اداری و غیره است.
حیدرزاده خاطرنشان کرد: در صورت حمایت از ورزشکاران تکواندو می توان شاهد پیشرفت ورزشکاران و قرار گرفتن آن در جایگاه های برتر در سطوح کشوری بود، هم اکنون بیش از 3 هزار تکواندو کار در بخش بانوان و آقایان در این رشته ورزشی در سطح استان ایلام فعالیت دارند.
وزیر ورزش و جوانان روز پنجشنبه برای افتتاح سالن بین المللی تیراندازی شهر ایلام و خانه تخصصی تکواندو استان، شرکت در جلسه شورای اداری با عنوان ساماندهی امور جوانان و نشست با روسای هیات های ورزشی و سازمان های مردم نهاد وارد استان ایلام شد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد