سرویس: استان ایلام
کد خبر: 35415
|
13:22 - 1397/11/17
نسخه چاپی

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام:

پیشکسوتان گنجینه ای عظیم برای انقلاب هستند

پیشکسوتان گنجینه ای عظیم برای انقلاب هستند
به مناسبت دهه فجر، همایش پیشکسوتان انقلاب و دفاع مقدس صبح امروز در محل مسجد جامع شهر ایلام برگزار شد.

به گزارش ايلام بيدار ، به مناسبت گرامیداشت دهه فجر، همایش پیشکسوتان انقلاب و دفاع مقدس صبح امروز؛ 17 بهمن ماه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) در محل مسجد جامع شهر ایلام برگزار شد.

در ابتدای این همایش سرهنگ پاسدار "جمال شاکرمی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام با اشاره به رشادت ها و حماسه های رزمندگان و پیشکسوتان در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی گفت: پيشکسوتان دفاع مقدس گنجينه اي عظيم براي انقلاب هستند و خاطرات آنان تبيين کننده و نقشه مناسب براي پيشرفت ايران عزيز است.

وی اظهار کرد: با توجه به حضور تأثیرگذار پیشکسوتان در جبهه های هشت سال جنگ تحمیلی و همچنین دوران پر التهاب روزهای منتهی به پیروزی انقلاب اسلامی ما امروز این تجارب ارزشمند و گران بها را در اختیار داریم.

شاکرمی افزود: بیان خاطرات انقلاب و دفاع مقدس برای نسل های امروزی ضرورتی انکارناپذیر است که می تواند ذهن جوانان را به دوران انقلاب و دفاع مقدس هدایت کند..

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام ادامه داد: امروزه ما می بینیم که همان رزمندگان در سال های انقلاب و دفاع مقدس امروز نیز پرتلاش و برای حفظ آرمان‌های اسلامی نقش ایفا می‌کنند.

 

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد