سرویس: استان ایلام
کد خبر: 35413
|
09:44 - 1397/11/17
نسخه چاپی

فرماندار ایوان در نشست خبری:

15 پروژه دهه فجر در ایوان افتتاح می شود

15 پروژه دهه فجر در ایوان افتتاح می شود
فرماندار ایوان گفت: 15 پروژه و طرح با اعتباری به میزان شش میلیارد و ۴۶۸ هزار ریال در حوزه های عمرانی، اقتصادی و تولیدی در دهه فجر افتتاح می شوند.

به گزارشايلام بيدار، "امید علی سبزی"، فرماندار ایوان در نشست خبری ویژه دهه فجر با تشریح برنامه های این دهه گفت: 15 پروژه و طرح با اعتباری به میزان شش میلیارد و ۴۶۸ هزار ریال در حوزه های عمرانی، اقتصادی و تولیدی در دهه فجر افتتاح می شوند.

وی اظهار کرد: بیش از ۶۰ کیلومتر ازشبکه فاضلاب در ایوان  انجام شده و فقط ۱۰ کیلومتر از آن باقی مانده است

فرماندار ایوان بیان کرد :در شهرستان ایوان ۹ معدن فعال و غیر فعال وجود دارد که این امر می توانند منبع درآمد زایی و اشتغال پایدار برای شهرستان و شهرداری یها ایجاد کنند.

وی تصریح کرد :در حوزه ایجاد اشتغال، شهرستان ایوان  در ردیف اول و دوم قرار دارد،ایجاد اشتغال در حوزه ی طرحهای تولیدی، خدماتی، کشاورزی، مشاغل خانگی و صنعت بوده است.

فرماندار ایوان ادامه داد:شهرک صنعتی ایوان یکی از فعالترین شهرک صنعتی های  استان است و بعضی از کارگا ههایی  که تعطیل بودند به چرخه صنعتی باز گشتند.

سبزی درخصوص معرفی  شهردار ایوان بیان کرد :با توجه به دستورالعمل  جدید دررابطه  با سابقه  فعالیت  برای شهردار  که باید دارای سوابق خدمتی  باشد بزودی از طرف  شوراری  اسلامی شهر ایوان شهردار معرفی خواهد  شد.

فرماندار ایوان درخصوص  تکمیل  تونل  اربعین  ازجمله  سیستم  روشنائی  وجت فن،،(تهویه)  باتوجه به شرایط موجود  وفصل  زمستان  به خاطر  راحتی  تردد به پیمانکار اجازه تعطیلی  تونل نداده وبه پیمانکار  تونل  اعلام  کردیم  کلیه  تجهیرات  تونل را آماده  وآن  وقت شروع به نصب سیستم روشنائی وتهویه  نمایند.

جویزر

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب