سرویس: استان ایلام
کد خبر: 35403
|
07:53 - 1397/11/16
نسخه چاپی

فرار نافرجام دو زندانی دهلرانی

فرار نافرجام دو زندانی دهلرانی
دادستان دهلران از فرار نافرجام دو زندانی دهلرانی خبر داد و گفت: متهمان در مرز دستگیر شدند.

به گزارشايلام بيدار به نقل از پایگاه خبری پلیس ایلام، "صابر نجومی"، دادستان دهلران با اعلام این خبر گفت: این دو زندانی در حین انتقال با مامورین درگیر و در منطقه نصریان دهلران مبادرت به فرار می کنند.

وی اظهار داشت: این دو متهم، کمتر از ۲ ساعت توسط نیروهای نظامی و امنیتی در منطقه سگلال دهلران در حین فرار  از مرز محاصره و دستگیر می شوند.

دادستان دهلران بیان داشت: خوشبختانه هیچ یک از مامورین انتظامی زخمی نشده است و تنها یکی از متهمین به صورت جزئی زخمی شده که برای درمان به اورژانس انتقال داده شده است.

وی در خصوص این سوال که آیا فرار متهمین از قبل طرحی شده است یا نه، گفت: طبق برسی های صورت گرفته این اتفاق از قبل برنامه ریزی نشده است و هیچ گونه همدستی در این راستا وجود نداشته است و تنها در غفلت مامورین مبادرت به فرار کردند.

نجومی گفت: جرم یکی از این متهمین قاچاق اسلحه بوده که به ۱۵ سال حبس محکوم شده است و متهم دگیر هم به جرم قاچاق به ۵ سال حبس محکوم شده است ولی برای این دو متهم پرونده های دیگری در جریان است که منجر به صدور رای نشده است و امروز هم برای روند رسیدگی به پرونده های مفتوح خود از زندان ایلام به دادگاه دهلران در حال انتقال بودند که اقدام به فرار کردند ولی موفق نشدند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب