سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 35394
|
17:53 - 1397/11/15
نسخه چاپی

باحضور فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)؛

پروژه های محرومیت زدایی و مسکن مددجویان در ملکشاهی افتتاح شد

پروژه های محرومیت زدایی و مسکن مددجویان در ملکشاهی افتتاح شد
به مناسبت دهه مبارک فجر و با حضور فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)، پروژه های محرومیت زدایی و مسکن مددجویان در شهرستان ملکشاهی افتتاح شد.

به گزارشايلام بيدار،به مناسبت دهه مبارک آئین افتتاح پروژه های محرومیت زدایی و مسکن مددجویان باحضور فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)، فرماندار ملکشاهی و مسئولین شهرستان برگزار شد.

در این آئین دو باب منزل مسکونی مددجویان در روستای سیرانه از توابع شهرستان ملکشاهی افتتاح شد.

سرهنگ پاسدار "جمال شاکرمی"؛ فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در در این آیین گفت: 1500 پروژه محرومیت زدایی آغاز شده است.

وی اظهار کرد: مصمم هستیم با همه توان و نگاهی که سپاه پاسداران به محرومیت زدایی دارد تا شهریور ماه، این 1500 پروژه به اتمام برسد.

شاکرمی افزود: وجه تمایز انقلاب اسلامی با طاغوت در این است که نیروهای مسلح در کنار مسئولین نوکری مردم را می کنند و به مردم خدمتگذاری می نمایند.

 

ساخت 22 باب منزل مسکونی برای مددجویان ملکشاهی توسط بسیج سازندگی

سرهنگ پاسدار "علی میرزایی"؛ فرمانده سپاه ناحیه ملکشاهی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: احداث 22 واحد مسکونی با اعتبار 660 میلیون تومان جهت مدجویان کمیته امداد در روستاهای شهرستان ملکشاهی در حال ساخت می باشد.

وی اظهار کرد: این واحدها در قالب طرح شهید کاظمی توسط بسیج سازندگی و تفاهم با کمیته امداد در حال احداث می باشند که در ایام دهه مبارک فجر و تاپایان بهمن تعداد پنج باب از این منازل تکمیل و تحویل صاحبان آنها خواهد شد.

میرزایی افزود: مساحت هر باب از این منازل مسکونی 54 متر مربع می باشد.

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد