سرویس: استان ایلام
کد خبر: 35387
|
09:27 - 1397/11/15
نسخه چاپی

در دهه مبارک فجر انجام شد؛

افتتاح و بهره برداری ۸۵ پروژه فنی صدا و سیمای ایلام

افتتاح و بهره برداری ۸۵ پروژه فنی صدا و سیمای ایلام
افتتاح و بهره برداری از ۸۵ پروژه فنی صدا و سیمای ایلام با حضور مسئولان کشوری و استانی انجام شد.

به گزارشايلام بيدار، در مراسمی ۸۵ پروژه فنی صدا و سیمای مرکز ایلام با ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار و در دهه فجر با حضور استاندار ایلام و معاون توسعه و فناوری رسانه صدا و سیمای کشور افتتاح و کلنگ زنی شد.

استاندار ایلام در این خصوص گفت: صداو سیمای ایلام رسانه‌ای موفق در انعکاس خدمات نظام به مردم است.

استاندار ایلام گفت: شاخص‌های رسانه‌ای تراز انقلاب اسلامی، توجه به« ارزش‌های انقلاب اسلامی»، حرکت در« چارچوب مبانی انقلابی»و «پاسخگوی نیازها متناسب با با مخاطبان» است که این شاخص‌ها در رسانه ملی عیان است.

 

وی ماندگاری انقلاب اسلامی ایران و رسیدن به عمر 40 ساله  و استمرار آن را یک هدیه الهی دانست و افزود: امروز در چهل سالگی انقلاب اسلامی خدمات رسانه‌ای با بهترین کیفیت در نقطه به نقطه استان ایلام همانند مرکز کشور و با کیفیت بهتر قابل دیدن و شنیدن است و این برکت دیگری از برکات انقلاب اسلامی است.

استاندار ایلام،به افتتاح 85 پروژه فنی صدا و سیما در استان ایلام اشاره و خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها برای روزآمدترین ویژگی‌های رسانه در استان ایلام عملیاتی و آغاز فعالیت را شروع می‌کنند و در امر« دانستن حق مردم است » تاثیر بسزایی دارند.

وی اعتبار هزینه شده در این پروژه‌ها را مورد نطر قرار داد و گفت:  500 میلیارد ریال اعتبار برای این 85 پروژه هزینه شده است و تمام نقاط استان از این نعمت برخوردار می‌شوند.

مدیر کل صدا و سیمای استان ایلام نیز اعلام کرد: ایستگاه پرقدرت رادیویی صالح آباد با ۲۵ میلیارد تومان امروز با حضور مسئولان کشوری و استانی به بهره برداری می رسد.

محمد بازوند اظهار داشت: با بهره برداری از این ایستگاه ۷۰ درصد جمعیت استان تحت پوشش قرار می گیرند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب