سرویس: استان ایلام
کد خبر: 35369
|
22:01 - 1397/11/13
نسخه چاپی

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام:

آغاز اجرای ۱۵۰۰ طرح عمرانی زودبازده در ایلام/ چهار هزار خدمت بی‌منت به مردم ارائه می‌شود

آغاز اجرای ۱۵۰۰ طرح عمرانی زودبازده در ایلام/ چهار هزار خدمت بی‌منت به مردم ارائه می‌شود
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: حدود ۴ هزار خدمت به مردم در ایام‌الله دهه فجر و چهلمین سال پیروزی انقلاب به مردم عزیز استان ارائه خواهد شد.

به گزارشايلام بيدار، سرهنگ پاسدار "جمال شاکرمی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در مراسم آغاز عملیات اجرایی ۴۰ هزار طرح عمرانی زودبازده به‌صورت ویدئو اجلاس و با دستور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دومین روز از دهه مبارک فجر در محل هتل زاگرس شهر ایلام، اظهار کرد: از میان ۴۰ هزار پروژه عمرانی سهم استان ایلام حدود یک هزار طرح بود که با پیگیری‌های انجام‌شده به یک هزار و 500 طرح ارتقاءیافته است.

وی، بابیان اینکه یک شورای جهادی در استان تشکیل‌شده است، افزود: ما در سپاه استان تصمیم گرفتیم که به دل محرومت ها برویم و سپاه به میان مردم برود، در این راستا هم‌کاره‌ای محرومیت‌زدایی و عمرانی موردنیاز مردم شناسایی و اقدام شود.

شاکرمی، تصریح کرد: در سال 98 بر اساس پیگیری‌های انجام‌شده تلاش داریم که هیچ روستای بدون مسجد در استان نداشته باشیم، خانه‌های علم و امکانات موردنیاز در روستاهای استان با همکاری سایر نهاد و دستگاه‌های اجرایی استان ایجاد شود.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، ابراز کرد: در حال حاضر و در ایام‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کار ساخت 220 واحد مسکونی برای محرومین آغازشده است.

 

وی، با اشاره به تشکیل یک قرارگاه جهادی با 21 کمیته زیرمجموعه در سپاه استان، یادآور شد: تا پایان سال جاری ۴ هزار خدمت بی‌منت به مردم استان از طریق این قرارگاه ارائه می‌شود، مردم مشکلات دارند و دشمن هم ما را در ترحیم و فشار قرار داده است و ازاین‌رو باید با مردم و همراه مردم و در میان مردم به مردم خدمت کرد.

شاکرمی، افزود: کمیته بهداشت و درمان این قرارگاه جهادی در استان، 10 محله محروم و آسیب‌پذیر را در ایلام شناسایی کرده و مقررشده که با استقرار درمانگاه‌های سیار در این محلات و با حضور پزشکان متخصص و امکانات درمانی تخصصی، بیش از 500 میلیون تومان خدمات به مردم ارائه شود.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، بابیان اینکه باید از ظرفیت‌های مختلف دستگاه‌های اجرایی برای ارائه خدمات به مردم استفاده کرد، افزود: هفت‌صد میلیون تومان اعتبار برای تأمین جهیزیه در استان جذب‌شده و امید است بتوانیم بالغ ۱۶۰ زوج جوان به ازای هر زوج پنج میلیون تومان از این خدمت بهره‌مند شوند.

وی، در پایان خاطرنشان کرد: انتظار داریم که مدیران دستگاه‌های اجرایی استان بیشتر تلاش کنند و از همکاری و تعامل اداراتی که می‌توانند در این 1500 طرح عمرانی ما را یاریگر باشند استقبال می‌کنیم.

گفتنی است، این مراسم با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام، استاندار ایلام، مدیران ادارات و نهادها و جمعی از گروه‌های جهادی بسیج در سالن آمفی‌تئاتر هتل زاگرس به‌صورت ویدیو کنفرانس با سخنرانی سردار جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب