سرویس: استان ایلام
کد خبر: 35367
|
21:52 - 1397/11/13
نسخه چاپی

در آئینی انجام گرفت؛

افتتاح نمایشگاه 40 سال دستاوردهای انقلاب در ایلام

افتتاح نمایشگاه 40 سال دستاوردهای انقلاب در ایلام
نمایشگاه 40 سال دستاوردهای انقلاب اسلامی در استان ایلام صبح امروز با حضور استاندار ایلام گشایش یافت.

به گزارشايلام بيدار، نمایشگاه 40 سال دستاوردهای انقلاب اسلامی در استان ایلام صبح امروز با حضور استاندار ایلام گشایش یافت.

معاون امور عمرانی استاندار ایلام در این آئین اظهار داشت: با گذشت 40 سال از عمر انقلاب، ایران اسلامی به جایگاهی باثبات در سطح ملی، منطقه ای و بین المللی رسیده و این روند شتابنده همچنان ادامه دارد.

احمد کرمی در خصوص برگزاری نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله انقلاب در پارک چغاسبز از سوی دستگاه های دولتی، نظامی و بخش خصوصی افزود: این نمایشگاه در82غرفه برگزار شده که فضای سربسته نمایشگاه 2 هزار 300 متر و فضای روباز آن 2 هزار و 200 متر وسعت دارد.
وی یادآور شد: در فضای سربسته نمایشگاه دستگاه های مختلف فعالیت های خود را در معرض دید قرار داده اند و در قسمت روباز نمایشگاه نیز ادوات سبک و سنگین نظامی، خودروهای امدادی متعلق به فوریت های پزشکی، هلال احمر، آتش نشانی و سیاه چادرهای سنتی قرار گرفته اند.
وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را نشان دادن خدمات و اقدامات چهل ساله انقلاب برشمرد و اظهار داشت: اقشار مختلف مردم، مدارس، اصناف تا پایان دهه فجر در دو نوبت صبح از ساعت 9 تا 12 و عصر از ساعت 15 تا 18 برای بازدید از نمایشگاه به پارک چغاسبز مراجعه کنند.

انتهای پیام/س 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب