سرویس: استان ایلام
کد خبر: 35366
|
21:50 - 1397/11/13
نسخه چاپی

با حضور استاندار ایلام؛

زنگ انقلاب در مدرسه ام ابیها ایلام نواخته شد

زنگ انقلاب در مدرسه ام ابیها ایلام نواخته شد
در مراسمی با حضور استاندار ایلام، زنگ انقلاب در مدرسه دخترانه ام ابیها شهر ایلام نواخته شد.

به گزارشايلام بيدار، مراسم زنگ انقلاب امروز و در مراسمی با حضور استاندار ایلام در مدرسه دخترانه ام ابیها شهر ایلام نواخته شد.

"قاسم سلیمانی دشتکی"، استاندار ایلام در مراسم اظهار کرد: امروز در شرایطی ورود انقلاب به ۴۰ سالگی خود را جشن می گیریم که علیرغم توطئه های دشمنان توانسته ایم با عبور از فراز و نشیب های به ثباتی مثال زدنی در هدایت انقلاب برسیم.

وی، افزود: مشکلاتی که در طول ۴۰ سال گذشته برای سرنگونی انقلاب اسلامی از سوی دشمنان این ملت ایجاد شد بسیار سنگین و کمرشکن بود ولی ملت ایران با اتکا به ارزش های الهی و همبستگی ملی خود توانست آنها را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشته و ناکام بگذارد.

استاندار ایلام، گفت: بسیاری فکر می کردند با توجه به این تهدیدات انقلاب نخواهد توانست به اهداف مورد نظر خود دست پیدا کند، ولی ملت ایران با اتکا به توانایی های داخلی و اعتماد به استعداد فرزندان این سرزمین به پیشرفت های بزرگی در حوزه های گوناگنون دست پیدا کند.

سلیمانی دشتکی، یادآور شد: با وجود این موفقیت ها ولی باید تلاش کنیم روز به روز در مسیر و ریل پیشرفت و خودکفایی ملی گام برداریم و به درجه ای از اقتدار برسیم که دشمنان فکر تهید ملت ایران را در سر نپرورانند.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی در ۴۰ سالگی پیروزی خود به اوج پختگی و ثبات رسیده و با پشت سر گذاشت پستی و بلندی ها امروز با قدرت در راستای شعار راهبردی نظام که همانا استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است، به پیشرفت خود ادامه می دهد.

استاندار ایلام، ادامه داد: ملت ایران همچنان وفادار و پایبند به آرمان هایی که که در طول ۴۰ سال گذشته آنها را تکرار کرده و در برابر هجمه های آمریکایی ها و اذناب آنها در منطقه و جهان از ارزش های مورد نظر خود کوتاه نخواهد آمد.

سلیمانی دشتکی، ابراز کرد: امروز نیز با توجه به حجم سنگین توطئه های دشمنان و تحریم های ظالمانه باید بیش از گذشته با حفظ وحدت اجازه ندهیم آنها به خواسته های پلید خود دست پیا کنند.

وی، خاطرنشان کرد: جمهوریت و اسلامیت دو پایه اصلی انقلاب هستند و تا زمانیکه این اصول را مد نظر داشته باشیم گزندی این نظام را تهدید نمی کند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب