سرویس: اقتصادی
کد خبر: 35364
|
07:17 - 1397/11/15
نسخه چاپی

مدیرصنعت معدن ملکشاهی خبر داد؛

تخفیف 40درصدی عوارض پروانه کسب به میمنت دهه فجر

تخفیف 40درصدی عوارض پروانه کسب به میمنت دهه فجر
مدیر صنعت، معدن و تجارت شهرستان ملکشاهی از تخفیف 40درصدی عوارض پروانه کسب به میمنت دهه فجر خبر داد.

"فرزاد آرمانده"، سرپرست صنعت، معدن و تجارت شهرستان ملکشاهی در گفتگو باخبرنگار ایلام بیدار گفت: فجر آفرینان این مرز و بوم با غیرت و مردانگی خود درتاریخ شگفتی بزرگی به نام انقلاب اسلامی آفریدند و تباری را از یوغاستعمار رهایی بخشیدند.

وی اظهار کرد: زنان و مردان انقلاب اسلامی از مرگ هراسی نداشتند و دیوسیاه را فراری دادند و ناپاکی ها و بی عدالتی ها را از بین بردند.

آرمانده افزود: مردی از تبار پاکی به نام امام خمینی (ره) انقلابی به پاکرد که جهانیان را به وجد آورد که در تاریخ ثبت شده و در اذهان ماندگاراست.

مدیر صنعت، معدن و تجارت شهرستان ملکشاهی در خصوص نقش اصناف و بازاریاندر پیروزی انقلاب گفت: اصناف همواره یکی از تاثیرگذارترین اقشار بوده وهستند و آنها در دوران انقلاب و همچنین دوران دفاع مقدس دین خود را بهنظام و انقلاب ادا کردند و امروز هم که در جنگ اقتصادی  با دشمن هستیم،با اقتدار ایستاده اند.

مسئول کمیته اصناف و بازاریان تصریح کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر کلیهاصناف و بازاریان و کسبه که از تاریخ 12 بهمن تا 12 اسفند  اقدام به اخذ،تمدید و پرداخت عوارض سالیانه پروانه کسب نمایند، از  40 درصد تخفیف بهرهمند می شوند.

وی یکی دیگر از برنامه های اصناف و بازاریان در دهه فجر را برپاییایستگاه صلواتی در میدان شهید بهشتی عنوان کرد.

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد