سرویس: استان ایلام
کد خبر: 35347
|
08:15 - 1397/11/13
نسخه چاپی

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام:

رزمایش رزمی تاکتیکی تیپ امیرالمومنین(ع) برگزار شد + تصاویر

رزمایش رزمی تاکتیکی تیپ امیرالمومنین(ع) برگزار شد + تصاویر
رزمایش رزمی تاکتیکی تیپ امیرالمومنین(ع) استان ایلام باحضور گردان های پیاده و تخصصی در منطقه چالاب مهران برگزارشد.

به گزارشایلام بیدار، رزمایش رزمی تاکتیکی تیپ امیرالمومنین(ع) استان ایلام باحضور گردان های پیاده و تخصصی در منطقه چالاب مهران برگزارشد.

سرهنگ پاسدار "جمال شاکرمی"، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در حاشیه این رزمایش به خبرنگار ما گفت: بیش از ۹۰ درصد تجهیزات بکار رفته در این رزمایش در حوزه انفجارات، تجهیزات سبک ،نیمه سنگین و سنگین بومی بوده و بچه ها متناسب با تهدید هایی که به روز است در حوزه سرزمینی آموزش ها را فرا گرفته اند.

وی اظهار کرد: این رزمایش تلفیق دادن آموزشهای گذرانده شده بسیجیان ،پاسداران و آنچه درصحنه عمل به صورت تئوری آموزش داده می شود در منطقه اجرایی شد و نشان از توان بالای یگانهای رزم بود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام خاطر نشان کرد: امروز تیپ امیرالمومنین(ع)به تأسی از شهیدان و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس با انباشت تجربیات و تلفیق آن با آموزش های به روز می توانند در برابر هر تهدیدی در هر نقطه کشور بایستند و ضربه ای سنگین به دشمن وارد کنند.

ارتقاء مولفه های آمادگی رزم و تقویت بنیه دفاعی

سرهنگ پاسدار "علی جعفری"، فرمانده تیپ امیرالمومنین(ع) استان ایلام در این خصوص به خبرنگار ما  گفت: تحرک و جابجایی یگانهای رزم، مهارت در تیر اندازی با انواع جنگ افزارهای که در اختیار یگان قرار دارد و تمرین در زندگی در شرایط سخت در فصول مختلف سال از جمله اهداف این رزمایش است.

وی اظهار کرد: هدف از این رزمایش ارتقاء مولفه های آمادگی رزم و تقویت بنیه دفاعی نیروهای سپاه پاسداران جهت مقابله با تهاجم فرامنطقه ای و گروه‌های ضد انقلاب می‌باشد.

فرمانده تیپ امیرالمومنین(ع) استان ایلام افزود: این رزمایش به مدت 3 روز درمنطقه عمومی مهران برگزار شد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب