سرویس: استان ایلام
کد خبر: 35332
|
08:45 - 1397/11/10
نسخه چاپی

مدیرکل کمیته امداد ایلام:

مشکل مسکن مددجویان کمیته امداد استان ایلام به حداقل رسیده است

مشکل مسکن مددجویان کمیته امداد استان ایلام به حداقل رسیده است
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام، گفت: نیاز مسکن مددجویان زیر پوشش این نهاد به حداقل رسیده است.

به گزارشايلام بيدار، "ضیا رضایی"،  مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در سفر به شهرستان آبدانان و در دیدار با امام جمعه این شهرستان اظهار داشت: کمیته امداد استان ایلام در شرایط اقتصادی امروز کشور توجه ویژه‌ای به موضوع معیشت خانواده‌های نیازمند دارد.

وی افزود: به همین خاطر امسال در اجرای طرح تبصره 14، حدود هفت هزار و 500 خانواده نیازمند جدید به مددجویان این استان اضافه‌شده و در حال دریافت خدمات هستند.

رضایی ادامه داد: با توجه به اینکه شهرستان آبدانان از مناطق محروم با میزان جمعیت تحت حمایت بیشتر از دیگر شهرستان‌های این استان است، تعداد هزار و سی خانواده جدید به جمعیت مددجویی این شهرستان اضافه‌شده است.

وی گفت: هدف این نهاد این است که از این طریق بتوانیم بخشی از مشکلات اقتصادی خانواده‌های نیازمند را که آسیب‌پذیرتر از دیگر اقشار جامعه هستند در شرایط اقتصادی امروز از دوش آن‌ها برداریم.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام افزود: اگرچه که خدمات این نهاد بسیار متنوع و در زمینه های گوناگون است اما در زمینه مسکن و اشتغال اقدامات چشم‌گیرتری در این شهرستان انجام‌گرفته است.

"حسین حاجیلری"امام‌جمعه شهرستان آبدانان نیز در این دیدار گفت: خوشبختانه حضور کمیته امداد در میان مردم این شهرستان خصوصاً خانواده‌های نیازمند بسیار ملموس و تأثیرگذار است.

حجت‌الاسلام حاجیلری با بیان اینکه در زمین مسکن عمده مشکلات مددجویان برطرف شده و این نیاز به حداقل رسیده است،افزود: خدمات کمیته امداد در این شهرستان باعث کاهش ملموس سطح محرومیت‌های آبدانان شده است.

وی گفت: بااینکه قشر مددجو و نیازمند با مشکلات روحی و رفتاری زیاد به این نهاد مراجعه می‌کنند اما رفتار و برخورد کارکنان این نهاد با ارباب‌رجوع بسیار متواضعانه و در کمال احترام صورت می‌گیرد که جای تقدیر بسیار دارد.

رئیس کمیته امداد شهرستان آبدانان نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از خدمات این نهاد گفت: به خاطر سطح محرومیت‌های این شهرستان و تعداد زیاد روستاهای محروم و عنایت‌هایی که کمیته امداد به این شهرستان دارد اخیراً بیش از هزار خانواده نیازمند به جمع مددجویان این شهرستان اضافه‌شده است.

جاسمی، خاطرنشان کرد: خوشبختانه امسال در زمینه های گوناگون حمایتی، مسکن و اشتغال مشکلات اعتباری وجود ندارد و خانواده‌های بسیاری امسال از خدمات ویژه این نهاد برخوردار شده‌اند.

آبدانان خبر

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب