سرویس: استان ایلام
کد خبر: 35331
|
09:01 - 1397/11/10
نسخه چاپی

معاون عمرانی استانداری ایلام:

انتخاب شهردار منطبق با شرایط روز باشد/ پیگیر مشکل حقوق کارگران هستیم

انتخاب شهردار منطبق با شرایط روز باشد/ پیگیر مشکل حقوق کارگران هستیم
مراسم تودیع و معارفه شهردار دره شهر با حضور معاون عمرانی استانداری ایلام در سالن جلسات فرمانداری دره شهر برگزار شد.

به گزارشايلام بيدار، "احمد کرمی"، معاون عمرانی استانداری ایلام در جلسه تودیع و معارفه شهردار دره شهر گفت: شهرداریها علی رغم فراز و نشیبهای طولانی کارها و خدمات خوبی انجام داده اند.

وی اظهار کرد: ارائه خدمات دستگاه شهرداری به شهر نشینان کل استان فقط با کمتر ۱۸۰۰ نفر پرسنل در همه بخش ها صورت میگیرد.

کرمی با بیان اینکه کار باید رضایتمندی بیشتر مردم را به همراه داشته باشد، افزود:  تلاش ما توانمند سازی شهرداری بوده چرا که اگر شهرداری ها توانمند شوند خدمات ما به مردم نیز بیشتر خواهد شد.

وی تصریح کرد: با نگاه مثبتی که به شهرداریها هرکجا ظرفیتی در حوزه عمرانی مانند زیرساخت اربعین و قیر سهمیه ای بوده با انها کمک‌کرده ایم.

معاون استاندار ایلام یادآور شد: یکی از اصول کاری شهرداریهای منبع درآمد پایدار بوده که متاسفانه استان ما در این زمینه ناموفق بوده است.

وی خاطرنشان کرد: استانداری ایلام برای اجرای اینگونه طرحها به شهرداریها کمک تسهیلاتی خواهد کرد.

کرمی با اشاره به مشکل عدم پرداخت حقوق به کارگران نیز گفت: وقتی زندگی یک کارمند با عدم پرداخت یکماه حقوق مختل می شود قطعا زندگی کارگری که 6 ماه حقوق نگرفته دچار مشکل اساسی خواهد شد.

وی تصریح کرد: با توجه به کاهش اعتبار تبصره ۲ ماده ۳۲ و مالیات بر ارزش افزوده بعنوان ۷۰ درصد درامد شهرداریها، تلاش همه ما پیگیری و حل مشکلات پرسنل آن و هم چنین مردم است.

احمد کرمی به موضوع انتخاب شهردار اشاره کرد و افزود: ما از اعضای شورای شهر انتظار داریم که با آگاهی، علم و منطبق با شرایط روز شهردار را انتخاب کنند و اکنون نیز به  انتخاب شورای شهر احترام میگذاریم.

وی یادآورشد: شهردار ضمن پیگیری مشکلات باید برای انجام پروژه ها و طرح ها برنامه ریزی داشته و به دنبال  یک‌منبع دائم درامد نیز برای شهرداری باشد.

معاون عمرانی استاندار تاکید کرد: شهرداری در خط مقدم خدمات بوده و به همین دلیل پرسنل شهرداری برای انجام خدمات و رسیدگی مشکلات به میان مردم بروند.

وی تصریح کرد: ظرفیت های خوبی در بودجه امسال و سال آینده وجود دارد که امیدوارم شهردار جدید به بهترین نحو ممکن از آن در راستای خدمات به مردم استفاده کند.

کرمی افزود: همچنین ۳ میلیارد تومان بودجه باز آفرین شهری برای دره شهر تخصیص یافته  که بخشی از آن به شهرداری برای انجام کارهای عمرانی داده شده است.

معاون استاندار یادآورشد: امیدواریم که با انتخاب شهردار جدید و همکاری و همراهی همه دستگاه ها در راستای خدمات دهی به مردم تلاش مضاعفی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: اثار تاریخی دره شهر نماد فرهنگ و تمدن این دیار بوده و انها لایق خدمات رسانی و توسعه عمران شهری هستند.

معاون عمرانی استاندار خاطرنشان کرد: اجرای و کلنگ زنی ۵۷ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد نشان از پویایی خدمات دهی در سخت ترین شرایط دارد.

 

پایان پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب