سرویس: خواندنی ها
کد خبر: 35304
|
10:56 - 1397/11/08
نسخه چاپی

عشق سلبریتی ایرانی به حاکم دبی

عشق سلبریتی ایرانی به حاکم دبی
اصرار بر سیاه‌نمایی از اوضاع کشور و فقیر معرفی کردن اکثریت مردم ایران، چندیست که در میان برخی سلبریتی‌های ایرانی باب شده است.

به گزارشايلام بيدار،حمید فرّخ‌نژاد، بازیگر سینمای کشورمان به تازگی در یک پست اینستاگرامی با انتشار عکس «محمد بن راشد آل مکتوم» حاکم دبی، نوشت:

«میون اینهمه شیخ که توی مملکتمون شبانه‌روز تلاش میکنن تا آخرت و اون دنیامون رو بسازن، کاش یه شیخ محمد بن راشد داشتیم که این دنیامونو میساخت. حیاک»

 

*فرّخ‌نژاد قبل از این نیز در یک پست دیگر مدعی آفریقا بودن ایران شده بود .

اصرار بر سیاه‌نمایی از اوضاع کشور و فقیر معرفی کردن اکثریت مردم ایران، چندیست که در میان برخی سلبریتی‌های ایرانی باب شده است.

این قضیه تا حدی شیوع پیدا کرده که برخی محافل می‌گویند اساساً شرط مافیای سینمای ایران برای بازی دادن به این چهره‌ها در فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی همین سیاه‌نمایی از اوضاع کشور است !

مع‌الوصف اما سؤالی که در مقابل این چهره‌ها و از جمله در مقابل آقای فرّخ‌نژاد وجود دارد اینست که چرا این افراد جلای وطن نمی‌کنند و به جایی که مدعی هستند بهتر از ایران است، نمی‌روند؟!

آیا پاسخ این سؤال جز اینست که آقایان و خانم‌های بازیگر خود بهتر از همه می‌دانند که شیوخ دبی و اروپا و آمریکا! هرگز به دل‌رحمی و عقل‌محوری و انسانیت شیوخ ایران نیستند و سکنی‌گزیدن در این کشورها مساوی با پرداخت مالیات بیشتر، حذف شدن به دلیل بازی‌های سینمایی بد و افتضاح، عدم امکان فعالیت و حتی طرد و زندان در صورت عدم همراهی با حاکمیت و… خواهد بود؟!

در واقع آقای فرّخ نژاد اگر ثروت و آزادی و آسایشی که در ایران دارد را نمی‌خواهد حتماً خودش به دیار شیخ آل مکتوم برود و این نسخه را برای مردمان ایران‌زمین صادر نکند.

گفتنیست، فرّخ‌نژاد پیش از این در نقش خود در فیلم لاتاری بعنوان یک مأمور امنیتی ایرانی ایفای نقش کرد که دوستدار وطن خود بود و حتی در قبال به‌کار نبردن عبارت «خلیج فارس» نیز حساسیت زیادی نشان داد.

اما این قضیه فقط یک نقش بود و نمی‌تواند تکلیف خاصی را بر دوش فرّخ‌نژاد بگذارد!

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد