سرویس: استان ایلام
کد خبر: 35275
|
00:16 - 1397/11/11
نسخه چاپی

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهران:

قصابی های گران فروش در مهران جریمه شدند

قصابی های گران فروش در مهران جریمه شدند
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهران گفت: در پی بازرسی های به عمل آمده، تعداد ۵ قصابی گران فروش جریمه شدند.
"فرزاد مرادی"، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهران در گفت و گو باایلام بیداراظهار کرد: بازرسی ها با هدف کنترل بر بازار و جلوگیری از افزایش قیمت های خود سرانه در مهران تشدید شده است.
وی اضافه کرد: برخی از قصابی ها قیمت گوشت را بالاتر از قیمت اعلام شده به مردم عرضه می کردند که در طی بازرسی ها این قصابی ها شناسایی شدند.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهران اظهار داشت:  با توجه به مراجعه حضوری و مذاکره با دامداران در حوزه شهرستان مبنی بر اخذ قیمت فروش دام زنده به قیمت حداقل هر کیلوگرم  سیصد هزار ریال و حداکثر  هر کیلو گرم سیصد وبیست هزار ریال به قصابان و به تبع آن و در شرایط فعلی باید نرخ حداکثری  فروش هر کیلوگرم گوشت مخلوط گوسفندی به مبلغ ششصد و پنجاه هزار ریال در  واحدهای  قصابی به مردم عرض شود و بیشتر از این قیمت تخلف محسوب  می‌شود.
مرادی تصریح کرد:در راستای مبارزه بی امان با متخلفین و گرانفروشان طی یوم جاری تعداد پنج متصدی قصابی که خودسرانه  اقدام به افزایش نرخ فروش هر کیلوگرم گوشت قرمز به نهصد هزار ریال به شهروندان محترم بفروش رسانده بوده جهت اجرای احکام به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان مهران معرفی شدند.
وی از ‌کلیه اهالی شهرستان مهران خواست تخلفات واحد صنفی و خدماتی را در اسرع وقت حتی ایام تعطیل به ستاد خبری این اداره با شماره تلفن ۱۲۴ که بصورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار و گزارشات حوزه اقتصادی و بازار می باشد منعکس نمایند.
 
انتها یپیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب