سرویس: استان ایلام
کد خبر: 35252
|
10:25 - 1397/11/04
نسخه چاپی

به میمنت چله انقلاب و در ابدانان؛

طرح حسنه "چهل سال انقلاب ،چهل روستا، چهل مسجد" در حال اجرا است

طرح حسنه "چهل سال انقلاب ،چهل روستا، چهل مسجد" در حال اجرا است
طرح "چهل سال انقلاب ،چهل روستا، چهل مسجد"با هدف رفع مشکلات روستائیان و ارتباط مستقیم مردم روستا با حضور مسئولین ادارات در سطح شهرستان آبدانان در حال اجرا است.

به گزارشايلام بيدار، طرح  حسنه " چهل سال انقلاب ،چهل روستا، چهل مسجد  " به مناسبت 40سالگرد انقلاب و جهت رفع مشکلات روستائیان و ارتباط مستقیم مردم روستا با مسئولین ادارات در سطح شهرستان آبدانان در حال اجرا است .

در راستای این طرح فرماندار به همراه نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان و جمعی از مسئولان  ادارات با هدف دیدار با مردم و بررسی درخواستها و مشکلات اهالی روستای سرپله از توابع بخش سرابباغ حاضر شدند
"سیروس مرادحاصلی" فرماندار آبدانان در جمع مردم روستای سرپله  ضمن تبریک یوم االله دهه مبارک فجر اظهار داشت: یکی از برکات بزرگ انقلاب اسلامی مردمی بودن آن است انقلاب و نظام از آن مردم  و مسئولین خادم و خدمتگذار مردم هستند.
وی به جایگاه جمهوری اسلامی ایران در جهان اشاره و افزود: نظام اسلامی به یکی از تاثیرگذارترین و مهمترین کشورهای خاورمیانه تبدیل شده و هیچ صلحی بدون نقش آفرینی کشورمان در منطقه پایدار نخواهد بود.
فرماندار آبدانان به توجه ویژه انقلاب اسلامی بهتوسعه و پیشرفت روستاها  اشاره و تصرح کرد: : پس از انقلاب خدمات  قابل توجهی از قبیل  گازرسانی، برق رسانی، آبرسانی و ساخت مسکن روستایی جهت  اصلاح و بهبود زندگی مردم در روستاها  ارائه شده که این امر نشان دهنده جایگاه ویژه روستا و روستاییان در نظام اسلامی است  .
حجت الاسلام"حسین حاجیلری"  امام جمعه آبدانان با تقدیراز فرماندار جهت آغاز سنت حسنه " چهل سال انقلاب ،چهل روستا ،چهل مسجد  "  گفت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب قرار داریم و شاهد مدیریتها و کارگشایی های ارباب رجوع توسط مسئولین به صورت مستقیم هستیم .
حاجیلری با اشاره به حضور مسئولین در مساجد روستاها و دیدار با روستائیان افزود: این دیدارها باعث می شود مردم راحت تر به بیان مشکلان خود بپردازند
 
 
انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب