سرویس: استان ایلام
کد خبر: 35233
|
08:48 - 1397/11/03
نسخه چاپی

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان ایلام خبر داد؛

اجرای میز خدمت قضایی در دهه مبارک فجر در ایلام

اجرای میز خدمت قضایی در دهه مبارک فجر در ایلام
رئیس سازمان بسیج حقوقدانان ایلام از اجرای میز خدمت قضایی در دهه مبارک فجر در ایلام خبر داد.

به گزارشايلام بيدار، به همت سازمان بسیج حقوقدانان استان ایلام و در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی باشکوه انقلاب اسلامی، دومین جلسه هماهنگی ادارات کل قضایی استان درمحل سالن جلسات دادگستری استان ایلام پیرامون خدمات دهی هرچه بیشتر دستگاههای قضایی به عموم مردم در مساجد استان برگزار شد.

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان ایلام و دبیر این جلسه گفت: بنا بر تاکیدات مقام معظم رهبری کلیه دستگاه های قضایی استان با هدایت و مدیریت جهادی ریاست کل دادگستری استان در نظر دارند در قالب کارگروه های تخصصی متشکل ازمعاونت فرهنگی دادگستری کل و ادارات کل ثبت،زندانها و اقدامات تامینی،تعزیرات حکومتی،بازرسی،کانون وکلا ومرکز مشاوران حقوقی دادگستری با حضور در مساجد به بررسی مشکلات و مطالبات مردمی بپردازند.

وی اظهار کرد: در جریان این برنامه قرار است از نزدیک و به دور از بروکراسی های اداری دستورات لازم در جهت حل مشکلات احتمالی و مطالبات به حق مردم دهند.

شفیعی افزود: اولین برنامه این ستاد هم زمان با دهه فجر روز 16 بهمن ماه در یکی از مساجد شهرایلام برگزارمی گردد.

داودی نیا، ریاست شورای قشر بسیج حقوقدانان استان ایلام نیز در ادامه این جلسه گفت: مسئولان مدیون خون پاک شهدا و ایثارگری جانبازان وخانوادهای معظم آنها هستیم و باید با تمام توان در خدمت آحاد مختلف جامعه باشیم.

وی با اشاره به نقش سازمان بسیج حقوقدانان در کمک به اقشارآسیب پذیر جامعه به ارائه آموزشهای همگانی حقوق در سطح مساجد،انجام مشاوره های رایگان حقوقی درسطح جامعه ومحاکم قضایی تأکید کرد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب